Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Τι έγινε ρε παιδιά;

Τι πλαστογραφία είναι αυτή;

H κριτική που δέχομαι από τον κόσμο και τους δημοσιογράφους είναι πολύ σωστή. Είμαι ο μοναδικός υπεύθυνος.
Αυτό που ενδιαφέρει εμάς είναι η ομάδα μας να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Και αυτό δεν το έχουμε καταφέρει. Δεν έχουμε δώσει φέτος χαρά στον κόσμο.
Θέλουμε να φτιάξουμε μια ομάδα που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και θα τον ξαναφέρει στο γήπεδο.
Πριν φύγει ο προπονητής μας, είχα σκέψεις ότι το καλοκαίρι πρέπει να συνεχίσουμε με άλλον προπονητή.
Αποδείχθηκε λάθος που ανανεώθηκε για 4 χρόνια το συμβόλαιό του.
Επειδή όμως αυτή τη χρονιά δεν παίξαμε καλά, πιστεύω ότι όλοι οι παίκτες δεν έπαιξαν καλά. Δεν είναι όμως δική τους ευθύνη.
Φέτος δεν δώσαμε ούτε πήραμε χαρά.
Αν συνεχίζαμε και φέτος καλά και προγραμματισμένα θα ήμασταν μέσα σε αυτό που ήθελα. Φέτος πήγαμε λίγο πίσω.
Μετά την 7η αγωνιστική που είχαμε 20.000 κόσμο ενώ περίμενα 40.000 σκεφτόμουν ότι κάτι δεν πάει καλά.
Τώρα καταλαβαίνω ότι ο κόσμος έχει δίκιο να μην έρχεται γιατί δεν βλέπει κάτι που να του αρέσει.
Οταν μίλησα μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, πολλοί έγραψαν ότι η ΑΕΚ παίζει κακά, δεν φταίει η διαιτησία. Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
Δεν σημαίνει ότι όσα ματς χάνουμε φταίει πάντα η διαιτησία.

ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΝΤΕΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ, 22-03-2008.

Επίσης, ας δούμε και τι έλεγαν οι ίδιοι οι αεκτζήδες για την ομαδάρα τους. Έτσι, για να γελάσουμε ακόμη περισσότερο. Επειδή σε κάποιους δεν μας αρέσει να ξεχνάμε τίποτε.

6 σχόλια:

X-myalismenos είπε...

Τί ακριβώς σημαίνει αυτό;
Τότε τέλειωσε το πρωτάθλημα;
Γιατί ο Κόκκαλης απέλυσε τον Λεμονή;
Τί σημασία έχουν οι δηλώσεις;
Αυτές παίζουν στο γήπεδο;
Και στο τέλος-τέλος οι βαθμοί που πήρε η ΑΕΚ στο γήπεδο μειώθηκαν ή αυξήθηκαν απ τις δηλώσεις του Ντέμη ή των φιλάθλων της;

geokalp είπε...

αυτό δεν το κάνει κανείς σ'αυτή τη χώρα!!!
να διαβάζει τι γράφει...

Hades είπε...

Φίλε ΕΞαρχιώτη, εκεί είναι το θέμα... Ότι σε αυτόν τον τόπο είσαι απλά ό,τι δηλώσεις.
Όταν έλεγε αυτά που έλεγε ο Ντέμης οι αεκτζήδες τι έκαναν; Τίποτε.
Και τώρα, που ξαφνικά μετά το 4-0 ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ότι ίσως έχουν μια ευκαιρία να πάρουν το πρωτάθλημα ακούμε για την υπερομαδάρα που της κλέβουν τον τίτλο κλπ.
Ο καθένας θυμάται ό,τι τον βολεύει μόνο. Και όταν βγαίνεις να παρουσιάσεις ΟΛΑ τα δεδομένα σου σπάνε και τα παπάρια κιόλας.
Παρατήρησε πόσα καίρια ερωτήματα έχω θέσει και δεν έχω λάβει απάντηση καμία. Και μου γυρνάνε όλοι στις λαϊκές ετυμηγορίες και τις λαϊκές αγορές. Ε, δεν πάει άλλο ρε φιλαράκο. Ως ΕΔΩ.

Έχεις δει πολλούς να έχουν τοποθετηθεί επί της ουσίας; Από τους άλλους, ουδείς. Όλοι μυξοκαίγονται. Για CASτούκια μας έλεγαν και μετά την μη αναμενώμενη απόφαση έχει γίνει το έλα να δεις. Κι ο καθένας λέει ό,τι του καβλώσει εδώ πέρα.
Το να βλέπουμε τα πράγματα ως έχουν δεν βλάπτει ποτέ, αλλά θίγουν τον εγωϊσμό μας βλέπεις.

Και να σου πω και κάτι; Προσωπικά εγώ χρόνια τώρα μόνο με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό ασχολούμαι. Σπανίως θα πω κάτι για τον οποιονδήποτε άλλον. Ε, κάπου όμως και το αρχιδοπρήξημο έχει ένα όριο. Το να έχει ο καθένας την κοσμοθεωρία του, σεβαστό. Το να πηγαίνει να στην επιβάλλει όμως και δη, ως αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα και εν μέσω προσβλητικών και απαξιωτικών χαρακτηρισμών πάει πολύ.
Και ακριβώς επειδή όπως λένε πολλοί αεκτζήδες έχει ο καιρός γυρίσματα, όντως έχει και ήρθε η ώρα ν'ανοίξουμε το στόμα μας και οι γαύροι. Δεν τους άρεσε που δεν ασχολούμασταν ποτέ με την πάρτη τους και μας τα ζάλιζαν.

Δες τι έχει γραφτεί εδώ μέσα για τον Ολυμπιακό, δες τους χαρακτηρισμούς. Από χούντες και φασίστες μέχρι ο,τιδήποτε άλλο. Και δες αν έχει γραφτεί το ο,τιδήποτε άλλο για την οποιανδήποτε άλλη ομάδα: δεν θα βρεις τίποτα.
Υπάρχουν τρόποι και τρόποι να ασχολείσαι με κάποιον: οι κόσμιοι, οι ευγενικοί και... αυτοί που έχουν γραφτεί εδώ μέσα. I'm sorry δηλαδή, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε την μαλακία και την αρρώστια του κάθε κάφρου.

Και για να επιστρέψω στο αρχικό ερώτημα που έθεσες, οι δηλώσεις ΔΕΝ παίζουν μπάλα, αλλά είναι αυτές που ΔΥΝΑΜΙΤΙΖΟΥΝ το κλίμα και γαμούν τα πάντα. Αφού λοιπόν οι δηλώσεις κάνουν τόση μεγάλη ζημιά, καλό είναι να τις θυμόμαστε όλες.

zagr είπε...

Και φασισμός είναι και χούντα! και να σου πω γιατί σε πονάει; γιατί αφενός δεν το λέω μόνο εγώ αλλά σύσσωμη η φίλαθλη Ελλάδα και αφετέρου κατά βάθος το πιστεύετε και σεις (στην πλειοψηφία).

Πράγματι είσαι μόνος εδώ μέσα, όχι γιατί δεν υπάρχουν άλλοι γαύροι αλλά γιατί η πλειοψηφία σας, το έχει βουλώσει το τελευταίο καιρό, γιατί ντρέπεται.

Στο περίφημο ζήτημα των προβληματισμών του ντέμη και των αεκτζήδων για την ομάδα επί Φερέρ, μας ξαφνιάζεις όλους με την αφέλειά σου, γιατί έχεις δείξει ότι τουλάχιστον διαθέτεις τη στοιχειώδη νοημοσύνη. Στο έχω ξαναπεί. Η ομάδα πράγματι δεν έπαιζε επί Φερέρ αλλά τουλάχιστον δεν ήταν χειρότερη από τους άλλους (εσείς δεν ήσαστε καλύτεροι το ίδιο χρονικό διάστημα αλλά δε λες τίποτε γι` αυτό όπως και για την αποπομπή του λεμονή- και μη μου πεις για Ευρώπη γιατί αυτά τα λίγα καλά παιχνίδια είναι ό,τι έχουν να επιδείξουν φέτος οι ακριβοπληρωμένοι – παππούδες σας). Από κει και πέρα (τελευταίο δίμηνο), επίσης σου ξανάπα ότι η ΑΕΚ είναι χαρακτηριστικά καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και αν αμφισβητείς και αυτό, τότε θα πρέπει να προβληματιστείς πολύ για τον χαρακτηρισμό του κάφρου που αποδίδεις στους άλλους.
Είναι αυτονόητο λοιπόν, γιατί έπρεπε να είμαστε εμείς οι πρωταθλητές. Και το αναλύω (και σου να έχω ξαναπεί και αυτό, αλλά εσύ συνεχίζεις τη γνωστή γκεμπελική τακτική σου χωρίς να απαντήσεις):
1. Ήμαστε η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα το τελευταίο δίμηνο, χωρίς αμφισβήτηση.
2. Δεν ήμαστε χειρότεροι από ΟΣΦΠ & ΠΑΟ το προηγούμενο διάστημα.
3. Η ΑΕΚ υπερτερεί σε όλα τα στατιστικά μεγέθη.
4. Η ΑΕΚ υπερτερεί χαρακτηριστικά στα παιχνίδια με ΟΣΦΠ.
5. Συγκέντρωσε περισσότερους βαθμούς αγωνιστικά.

Βούλωστο λοιπόν αγόρι μου και όταν πάρετε το πρωτάθλημα δίκαια, τότε βγες και πες ό,τι θέλεις. Να ξέρεις όμως ότι τότε δεν θα βρεις συνομιλητή, διότι οι άλλοι ξέρουν να χάνουν. Εσείς δεν το γνωρίζετε και το αποδεικνύεις περίτρανα εδώ μέσα προσβάλλοντας τους γάβρους συνολικά.

ΥΓ. Δεν απέφυγα να απαντήσω στα πολλά που μου λες όχι εσκεμμένα αλλά δούλευα όλο το Πάσχα.
Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

Hades είπε...

Ρε'σύ φίλε μου, κατάλαβε επιτέλους ότι μπερδεύεις άσχετα πράγματα. Είπα και ξανάπα κι έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου, ο καθείς δικαιούται να έχει τη δική του άποψη και τη δική του κοσμοθεωρία. Θεμιτό και λογικό κι αναμενώμενο. ΆΛλο αυτό και άλλο να την παρουσιάζει ως ντε φάκτο γεγονός και αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα όμως.
Δεν διαφωνώ ότι θα ήθελες να είναι αλλιώς τα πράγματα, αλλά δες το ρημάδι αν θα ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να είναι αλλιώς.
Λες ότι με πονάει και ασχολούμαι. Το ποδόσφαιρο φίλε μου -και γενικά ο αθλητισμός- είναι πολύ ασόβαρο για να με πονάει. Ομοίως και οι απόψεις του καθενός.
Το ότι πολλοί μου ζαλίζουν τα παπάρια, ναι, αυτό ισχύει. Και μου τα ζαλίζουν όχι όταν λένε κάτι σωστό, αλλά κυρίως επειδή αρνούνται να δουν όλα τα γεγονότα και βλέπουν μόνο κατά το δοκούν. Και να έμεναν εκεί, πες πάει κι έρχεται. Το να ξεκινάς αήθεις επιθέσεις κι αφορισμούς είναι το χειρότερο. Αν έχεις να πεις κάτι τόσο σοβαρό πια, πήγαινε στο δικαστήριο δηλαδή. Το να το παίζουν όλοι ψευτομάγκες και να υβρίζουν χυδαιότατα εσένα που το κάνεις πχ μπορεί να σε ικανοποιεί, εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος όμως να λούζομαι τον οποιονδήποτε χαρακτηρισμό μόνο και μόνο επειδή έτσι κάβλωσε του καθενός. Αυτό μπορείς να το καταλάβεις;

Βγαίνεις και μου λες φερ ειπείν ότι εδώ μέσα είμαι μόνος μου και ότι οι περισσότεροι γαύροι δεν μιλάνε επειδή ντρέπονται. Μα πως το συμπεραίνεις αυτό; Δηλδαή το γεγονός να τα γράφουν στα παπάρια τους και να αφήνουν τον οποιονδήποτε να χτυπιέται αδίκως το αποκλείεις; Και ποιος σου'πε στο κάτω-κάτω της γραφής ότι για να αναπτύξω τις απόψεις μου θέλω και παρέα ή στήριξη; Εγώ δεν ανήκω σε καμία αγέλη: αν θέλω να πω κάτι το λέω και ποτέ δεν θα ελέγξω αν το έχουν πει και άλλοι, ή αν πρόκειται να πάρουν το μέρος μου και άλλοι.

Στα υπόλοιπα, τι να σου πω πια; Από τη στιγμή που δεν καταλαβαίνεις ότι δεν παρουσιάζεις μόνο τις απόψεις σου ως γεγονότα αλλά παραχαράσσεις ακόμη και αυτά που λέω, έχει νόημα;
Μου λες πχ "Η ομάδα πράγματι δεν έπαιζε επί Φερέρ αλλά τουλάχιστον δεν ήταν χειρότερη από τους άλλους (εσείς δεν ήσαστε καλύτεροι το ίδιο χρονικό διάστημα αλλά δε λες τίποτε γι` αυτό όπως και για την αποπομπή του λεμονή- και μη μου πεις για Ευρώπη".
Μα το γαμήδι έχει ξεσκιστεί να γράφω εδώ και μήνες ότι ΔΕΝ παίζαμε μπάλα. Ως επίσης ΠΟΤΕ δεν έκανα την οποιανδήποτε σύγκριση που λες, ότι "ντάξει αφού ούτε και οι άλλοι έπαιζαν μπάλα γιατί να μην το πάρουμε εμείς". Ναι, έχω γράψει ότι ουδείς από τους 3 έπαιζε μπάλα, αλλά ποτέ δεν το έφερα ως δικαιολογία. Ή μήπως με έχεις δει να γράφω ποτέ για "πορείες" στην Ευρώπη; Πορεία είναι αν πας μέχρι τον τελικό. Τα υπόλοιπα είναι απλά καλές εμφανίσεις.
Και τι μου λες κιόλας, ότι δεν έχω πει και τίποτε. Ε, τι να σου πω δηλαδή μετά;
Υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθούμε εμείς οι δύο;

Καλό πάσχα σου εύχομαι.

zagr είπε...

για να συνεννοηθούμε αρκεί να παραδεχτείς ότι:
1. το πρωτάθλημα το δικαιούνταν φέτος η ΑΕΚ.
2. στο ποδόσφαιρο και στη ζωή γενικότερα, καρδίζει συνήθως ο ισχυρότερος, ακόμη και στην περίπτωση που δεν το δικαιούται.

επίσης, η όλη συλλογιστική μου το τελευταίο καιρό που συνομιλώ μαζί σου, στηρίζεται στο γεγονός ότι, τα παράπονα όλων των αεκτζήδων, πηγάζουν από το ότι η ΑΕΚ στην ιστορία της έχει πάρει λιγότερα από αυτά που δικαιούτο και αυτό τη μικραίνει άδικα.

Και αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με κάποιους χαμένους αδίκως τίτλους από τον ΟΣΦΠ, διότι κάτι τέτοιο δεν επηρέασε την δική του ιστορία.

Όσο για τις περίφημες εύνοιες της ΑΕΚ (άρθρο 44, καπνογόνο), σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ισοσκελίσουν τη ζυγαριά (ευνοιών - αδικιών τόσο της ΑΕΚ όσο και σε σύγκριση με ΟΣΦΠ και ΠΑΟ).

Και κάτι τελευταίο, στη ζωή μου μέχρι σήμερα, λάμβανα πάντα υπόψη την κοινή γνώμη (έστω και με τους κάφρους, οι οποίοι σε μία ευνομούμενη κοινωνία δεν μπορούν να την επηρεάσουν), για όλα τα ζητήματα, κάτι που τουλάχιστον είναι δημοκρατικό.