Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Υπέγραψε για 2 χρόνια ο Ιβιτς


Παίκτης του ΠΑΟΚ είναι και τυπικά από την Τρίτη ο Βλάνταν Ιβιτς. Ο Σέρβος μέσος πέρασε το μεσημέρι από τα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, διετούς διάρκειας.

Στη συνέχεια, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του δικεφάλου μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου:

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ. Ξέρω σε τι ομάδα έρχομαι και τι με περιμένει. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ και πάλι με τον κ.Σάντος. Ηταν ένας παραπάνω λόγος να δεχθώ την πρόταση του ΠΑΟΚ. Μίλησα και μου ανέλυσαν το σκεπτικό τους για την ομάδα ο κ.Ζαγοράκης και ο κ.Βρύζας. Ο ΠΑΟΚ αξίζει πολύ περισσότερα από την περσινή κατάσταση. Για τα επόμενα δύο χρόνια πρέπει να προσπαθήσουμε να επιστρέψει ο ΠΑΟΚ εκεί που του αξίζει. Ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα για τις τρεις-τέσσερις πρώτες θέσεις στην Ελλάδα, αξίζει να βρίσκεται ψηλά. Είναι σημαντικό ότι τη διοικούν άνθρωποι που έχουν παίξει στο παρελθόν ποδόσφαιρο και το βλέπουν με άλλη οπτική γωνία. Ξέρουν τι πρέπει να κάνουν", τόνισε χαρακτηριστικά.

Ολοκληρώνοντας αναφέρθηκε στη σχέση της Παρτιζάν με τον ΠΑΟΚ: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα φορέσω ξανά ασπρόμαυρα που είναι το χρώμα της Παρτιζάν στην οποία αγωνιζόμουν 6 χρόνια και πέρασα πολύ ωραία".

* Ο Βλάνταν Ιβιτς εκτός από το νέο του συμβόλαιο, κλήθηκε να υπογράψει και μερικά... αυτόγραφα φίλων του ΠΑΟΚ που βρέθηκαν έξω από τα γραφεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: