Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Τελικά στον ΆΡΗ παραμένει ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ, ο Ντούσαν Μπάγεβιτς!

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΤΟΥΣΑΝ

«
Για όλη αυτήν την κατάσταση που δημιουργήθηκε θέλω να διευκρινίσω τα εξής:


Έχω συμβόλαιο με την ομάδα μου και το σέβομαι. Στον Άρη όλο αυτό το χρονικό διάστημα έκανα τη δουλειά μου όσο μπορούσα καλύτερα και αυτό σκοπεύω και θέλω να συνεχίσω να κάνω. Γιατί πιστεύω στην ομάδα και θέλω να ολοκληρώσω το έργο μου.

Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν επιδίωξα να μου γίνει πρόταση, αλλά όταν μου έγινε από τον Παναθηναϊκό θεώρησα σωστό να μιλήσω με τον κ. Βαρδινογιάννη και να του εξηγήσω πως έχει η κατάσταση.

Θέλω να μείνω στον Άρη και να τιμήσω το συμβόλαιό μου και να εκπληρώσουμε όλους μας τους στόχους με την ομάδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: