Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Welcome Αντώνη Ρίκκα



H ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε σήμερα ει τη συμφωνία της με τον ποδοσφαιριστή Αντώνη Ρίκκα. Ο 22 ετών μέσος (3/3/1986) θα αγωνίζεται στην ΑΕΚ για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ο Αντώνης Ρίκκα μίλησε για το νέο βήμα στην καριέρα του στο aekfc.gr :

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα. Ευχαριστώ πολύ τους ανθρώπους της ΑΕΚ που πίστεψαν στις δυνατότητες μου. Το σίγουρο είναι ότι θα δουλέψω πολύ για να δικαιώσω αυτούς που με ξεχώρισαν. Ευχαριστώ την ομάδα μου την Skoda Ξάνθη που με βοήθησε ώστε να ξεχωρίσω και να συνεχίσω σε μια μεγάλη ομάδα.
Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο βήμα στην καριέρα μου, στην ΑΕΚ γίνεται εξαιρετική δουλειά, ειδικά με τους νεαρούς σε ηλικία παίκτες όπως είμαι εγώ και αυτό ήταν πολύ σημαντικό κίνητρο για μένα.
Είναι πολύ σημαντικό ότι προπονητής μας θα είναι ο κ. Γιώργος Δώνης, ένας Έλληνας προπονητής, που δείχνει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στους νεαρούς ποδοσφαιριστές και φυσικά αυτό είναι πολύ καλό για μένα. Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να προσφέρω στην ΑΕΚ όσα περισσότερα μπορώ».

Ο Αντώνης Ρίκκα γεννήθηκε στη Μασσαλία της Γαλλίας. Την περίοδο 2005/2006 αγωνίστηκε στην Β’ ομάδα της Μαρσέιγ και στη συνέχεια μεταγράφηκε στην Skoda Ξάνθη. Την περίοδο 2006/2007 δόθηκε δανεικός στην Νίκη Βόλου και φέτος επέστρεψε και αγωνίστηκε στην Skoda Ξάνθη.

[via]

1 σχόλιο:

zagr είπε...

Το ζήτημα είναι τι θα κάνει ο Δώνης;
Επί Μπάγεβιτς, παίκτες σαν το Ρίκκα πήραμε πολλούς και όχι μόνο αξιοποιήθηκαν αλλά πολλοί έκαναν και μεγάλη καριέρα.
Ο κατάλληλος προπονητής, μπορεί και με μικρότερα μπάτζετ να δημιουργήσει ομάδα για το πρωτάθλημα (αρκεί βέβαια να είναι 2 αγωνιστικά κλικ πιο πάνω από ΟΣΦΠ και ΠΑΟ, ένα δεν φτάνει, κάτι που είχε πετύχει ο Μπάγεβιτς).
Από το Δώνη λοιπόν θα εξαρτηθούν πολλά...