Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Η Δύναμη Του Δημοσιογράφου

Εγώ είμαι ένας άνθρωπος.
Ένας άνθρωπος με επιθυμίες, με πάθη, με προσδοκίες...
Άν ως επάγγελμα είμαι...μανάβης, όλα καλά!
Άν όμως είμαι δημοσιογράφος, εκεί έχουμε πρόβλημα.

Ο δημοσιογράφος εκφράζει άποψη. Ασκεί μονόπλευρη κριτική. Λέει και γράφει πράγματα χωρίς άμεση κριτική.

Όταν κάποιος δημοσιογράφος γουστάρει να δει τον Μπαγιεβιτς , για παράδειγμα, στον Παναθηναικό γράφει ότι έχει κάνει κρούση η διοίκηση για να δει τις προθέσεις του..
Γράφει ότι σύμφωνα με "έγκυρες πηγές¨ο Μπάγιεβιτς μελετά πρόταση του Παναθηναικού.

Έτσι αγαπητοί φίλοι μου δημιουγείται θέμα εκεί που δεν υπάρχει.

Ο δημοσιογράφος είναι από τους λίγους ανθρώπους που μπορεί να καθοδηγήσει την μάζα. Να διαμορφώσει τον τρόπο σκέψης του μέσου ανθρώπου.
Τα άλλα επαγγέλματα που μπορούν να το πετύχουν αυτό είναι αυτά του πολιτικού και του παπά...

Ο κύριος Μπάγιεβιτς σήμερα δήλωσε ότι δεν έχει πρόταση απο τον Παναθηναικό. Αν όντως συμβαίνει αυτό, όλα καλά. Να όμως έχει πρόταση και λέει αερολογίες , τότε δεν αξίζει να χαρακτηρίζεται ώς ο μεγαλύτερος προπονητής που πέρασε από την Ελλάδα, γιατί για να λέγεσαι μεγάλος πρέπει να είσαι μεγάλος και στην ψυχή εκτός απο τις ικανότητες..

Δεν υπάρχουν σχόλια: