Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

Μπέκαμ: «Είμαι έτοιμος να ξαναπαίξω…»





Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ είναι έτοιμος να επανέλθει ξανά στην εθνική Αγγλίας και περιμένει την κλήση του Φάμπιο Καπέλο για τον φιλικό με την εθνική Γαλλίας στις 26 Μαρτίου.



Ο 32χρονος σούπερ σταρ σχετικά με την κατάστασή του δήλωσε:



"Είμαι σε καλή κατάσταση. Όμως είναι θέμα απόδοσης και ευελπιστώ ότι θα τα καταφέρω. Ο Καπέλο είχε επι ότι όταν αρχίσω να παίζω και είμαι σε καλή κατάσταση, θα με επιλέξει. Στο πρώτο παιχνίδι από τη στιγμή που ανέλαβε δεν είχα αγωνιστεί και μου το εξήγησε.



Έχω παίξει τρεις αγώνες από τότε. Πιστεύω ότι μπορώ να αγωνιστώ για τη χώρα μου για κάποια χρόνια. Πιστεύω ότι μπορώ ακόμη να παίξω σε αυτό το επίπεδο.



Τα στάνταρ είναι διαφορετικά στις ΗΠΑ αλλά δεν είναι χαμηλά όπως όλοι νομίζουν. Έχουμε ορισμένες καλές ομάδες και καλούς παίκτες".



Όσο ανφορά τη συμπλήρωση 100 συμμετοχών με τα «λιοντάρια» ο χαρισματικός μέσος είπε:



"Το να φτάσω τις 100 συμμετοχές είναι κάτι το ιδιαίτερο. Είμαι περήφανος που είμαι άγγλος. Δουλεύω σκληρά στους Γκάλαξι και αν φτάσω τις 100 συμμετοχές θα είναι σπουδαίο. Όμως πρέπει να περιμένω".
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ,ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΕ ΓΕΛΑΩ.
Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ συνεχίζει να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, αν και εμείς δυστυχώς λόγω της απόστασης δεν έχουμε την ευκαιρία να τον βλέπουμε να. διαπρέπει στα ποδοσφαιρικά γήπεδα της Αμερικής!

Ο Άγγλος άσος ήταν πρωταγωνιστής στη νίκη 2-1 επί της Σίδνεϊ FC, με την οποία ολοκλήρωσαν οι Γκάλαξι του Λος Αντζελες την συμμετοχή τους στο διεθνές τουρνουά, που διεξήχθη στην Χονολουλού. Ο Μπέκαμ ήταν αυτός που έδωσε τις δύο ασίστ στους Ελι Αλεν και Τζος Τουντελα, χρίζοντας τους σκόρερ.

Η αρχή έγινε στο τρίτο λεπτό όταν με μακρινή μπαλιά ο «Μπεκς» βρήκε τον Αλεν ο οποίος από πλεονεκτική θέση άνοιξε το σκορ. Οι Αυστραλοί ισοφάρισαν στο 42` με τον Μπρένταν Ρενό, ενώ το δεύτερο γκολ των Γκάλαξι προήλθε και πάλι από τα πόδια του Άγγλου, όταν με εντυπωσιακή μπαλιά ακριβείας. υποχρέωσε τον τερματοφύλακα της Σίδνεϊ, Ιβάν Νετσέφσκι να κάνει λάθος και ο επερχόμενος, Τουντέλα διαμόρφωσε το τελικό σκορ, που έδωσε την τρίτη θέση στους Αμερικανούς.

«Πάντα είναι καλή η προετοιμασία, όμως ακόμη σημαντικότερη είναι η εικόνα που προκύπτει μέσα από τους αγώνες», δήλωσε σχετικά ο Μπέκαμ και πρόσθεσε: «Φαίνεται ότι το δεξί πόδι μου δουλεύει καλά. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να βρίσκομαι σε καλή θέση και να μοιράζω την μπάλα, βοηθώντας τους συμπαίκτες μου να σκοράρουν. Μου αρέσει να δίνω ασίστ και σήμερα ήμουν αρκετά τυχερός που το κατάφερα δύο φορές».
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: