Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Για τσαγάκι στην 4...

Και επιτέλους τότε δεν θα πέφτουν μπουκάλια ρετσίνας, αλλά τα φλιτζανάκια του τσαγιού...


Γράφω πάνω σε πακέτα Ασος Παπαστράτος. Με μολύβι. Μετά θα τα στείλω με ΚΤΕΛ στο site για να δημοσιευθούν. Εχω ψαρώσει με το άρθρο του Απαράδεκτου για τα κινητά και τις ομπρέλες και είπα να τη δω παραδοσιακά.

Αφού λέω την επόμενη φορά που θα πάω Τούμπα να νοικιάσω Datsun με καρότσα, να βάλω και τα φιλαράκια. Εννοείται ότι ακούμε Καζαντζίδη και Διονυσίου από κασέτα. Για να φτιαχτώ καλύτερα θα έχω δείρει και τη γυναίκα στο σπίτι.

Προηγουμένως θα πάω οδοντίατρο να μου βάλει χρυσά δοντάκια και ψάχνω σε μία αποθήκη κάτι Πήγασος σαγιονάρες του παππού μου. Δεν μου κάνει και ένα τζιν Mac Lee ρε γαμώτο που είχα βάλει στην άκρη στα '80ς...

Αυτό μας μάρανε. Δεν μας πειράζει που η διοίκηση έχει βάλει κάμερες και μας γράφουν με τους μπάτσους σαν το Big Brother, μας ενοχλούν τα κινητά. Τι να πω...

Αλλάζει ο κόσμος αγόρι μου. Δεν γίνεται να θέλεις ομάδα του 21ου αιώνα και εσύ να μένεις στον προηγούμενο. Οσο και αν δεν σ' αρέσει, μετά από είκοσι χρόνια στην 4 θα πέφτει ξύλο μόνο αν έχουν καεί τα κουλουράκια που σερβίρουν με το τσάι.

Και επιτέλους τότε δεν θα πέφτουν μπουκάλια ρετσίνας, αλλά τα φλιτζανάκια του τσαγιού...

Δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ δεν έχω τον Σάλπι στη μαύρη λίστα μου. Και ξέρω ότι το χειρότερο που μπορεί να του συμβεί είναι δει αυτήν την Τούμπα και να αρρωσταίνει που θα φοράει τη λάθος φανέλα.

Βέβαια η δικιά μας φανέλα έχει επάνω τα σήματα αυτού που πληρώνει τον Σάλπι. Γι' αυτό Θοδωρή κατέβα στα αποδυτήρια και εξήγησε τους ότι σε αυτό το παιχνίδι μπορεί να δώσει αφορμές σε κάποιους να μιλήσουν για την αξιοπιστία σου και την αξιοπρέπεια μας. Κανόνισε τους Θοδωρή...

Αγωνιστικά δεν το φοβάμαι καθόλου το παιχνίδι. Η άμυνα τους είναι πιο αργή από την Αννα Καρμανλή. Δεν νομίζω ότι ο Μούσλι θα έχει πρόβλημα. Αρκεί και ο Βλάνταν να καταλάβει που βρίσκεται και τι ακριβώς κάνει.

Για πίσω δεν ανησυχώ επίσης. Εχουμε την καλύτερη άμυνα στην Ευρώπη. Τόσο καλή που θα κάνει παρέλαση την 28η Οκτωβρίου.

Κάντε μας ευτυχισμένους ρε γαμώτο. Είχαμε επενδύσει στη Lehman Brothers και έχουμε αφραγκιές τώρα...

Για παλαιότερα κείμενα του Αυτιά εδώ

2 σχόλια:

don Quixote είπε...

agonistika den to fovase to mats????

eimaste kala re file?

o paok eisai oxi i barca kai apenati einai o panathinaikos kai oxi i doksa katokopias

iremia pano apo ola

o paok exei poli kali omada fetos..to mono sigouro einai ayto....

alla o pao mporei na ton kerdisei kai an ginei ayto den tha fteei oute o zagor oute o vgeno..mintrelathoume kiolas

iremia kai kala na pernas

NOVITO είπε...

DON QUIXOTE ΕΠΕΙΔΩ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ "ΑΥΤΙΑ" ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ-ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ... ;)