Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Απο δω κι απο κει ...

- Αντε, μας πρήξανε με το Τζιμπούρ. Για τσιμπούρια ψάχνω. Αφου δε θα φύγει.

- Την πέσανε σε λεωφορείο μΠΑΟΚτσήδων που πήγαινε Πειραιά. Θα τους περάσανε για ΟΦΗδες.

- Ετη 46 ειχε να μείνει η Ελλάς ( sic ) με 2 μόλις εκπροσώπους στας Ευρώπας πριν μπει καν Σεπτέμβρης !!! ΟΛΕ !

- Σαραβάκος επιτέλους. Εχω παίξει τέννις μαζί του μιά φορά. Να με θυμάται λες ;
Α ! Κι άλλη μια φορά πήγε να με δείρει αλλα τη φάπα για πλάκα του την ειχε ρίξει ο Λούπου
Εγω ήμουν απο πίσω και νόμισε πως τον βάρεσα εγω. ( Αεροδρόμιο Ρόδου, 1990 ).
Μεγάλε εγω ειμαι πάρε με στην ΠΑΕ αν θέλουν σκιτσογράφο.

- Ο Ολυμπιακός στην Superleague Formula γκαζώνει και τρέχει. Οι άλλοι με πατίνι.

- Αλλά κληρώθηκε με την ομάδα που παίζει λόγω fair play ! H ομάδα του unfair απέναντι στην ... fair !!!! ... this is a world record ! Olympiakos rulez !

- Ρε σεις ... πόσα μα ΠΟΣΑ έχουνε δώσει για μεταγραφές φέτος το σύνολο οι ΠΑΕ μας ;;;; ολε !
Για κάν'τε μια σούμα. Οκ ...δεν θα τρομάξω !

- Μια ΖΕΝΙΤ κέρδισε κάποια Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ ! Ε ; Ελα ; Ε, πώς ;;;

- Μπάσκετ : Ενας τύπος ονόματι Καβαλάουσκας πήγε στην Καβάλα.
Δηλαδη αν λεγόταν Βαζελάουσκας θα ερχόταν στον Παναθηναϊκό ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: