Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Παραιτήθηκε. αλλά μένει.....

Από: www.sport-fm.gr

Tην παραίτησή του στη διάθεση της διοίκησης έθεσε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, Φερνάντο Σάντος. Αυτή έρχεται σε συνέχεια των επεισοδίων που δημιουργήθηκαν μετά το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Ο Πορτογάλος τεχνικός έχει περάσει πολλές δυσκολίες και αυτές φαίνεται πως τον έφεραν σε αυτό το σημείο. «Αν πιστεύετε ότι εγώ είμαι το πρόβλημα και αν αποφασίσετε ότι πρέπει να αλλάξετε προπονητή, εγώ είμαι αποφασισμένος να αποχωρήσω. Δεν πρόκειται να τεθεί κανένα άλλο θέμα από την πλευρά μου, αρκεί εσείς να μου πείτε τώρα ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε», είπε. Ο Σάντος φαίνεται να «ρίχνει» το μπαλάκι στη διοίκηση, αλλά παράλληλα δείχνει καθαρά τις διαθέσεις του. Από την αντίπερα όχθη, οι Ζαγοράκης και Βρύζας δεν δείχνουν διατεθειμένοι να αφήσουν τον Πορτογάλο να φύγει από την ομάδα, λέγοντάς του: «Ό,τι και να έγινε φέτος, ό,τι και να γίνει την Κυριακή στη Λάρισα, προπονητής και τη νέα σεζόν θα είναι ο Σάντος».

Τη Μεγάλη Τρίτη ο Θοδωρής Ζαγοράκης θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου, προκειμένου να μιλήσει για όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στην ομάδα του ΠΑΟΚ αλλά και για το μέλλον του συλλόγου.

____________________________________________________________

Δεν θα ήθελα φέτος να κρίνω τον Σαντος και να αρχίσω να λέω πως πρέπει να φύγει κλπ, αλλά προτιμώ να περιμένω μερικούς μήνες ακόμα, μέχρι Οκτώβρη- Δεκέμβρη.
Αλλά αυτή ήταν ιδανική στιγμή να φύγει. Θα έβγαζε μια ανακοίνωση που θα έλεγε ότι λόγω των τελευταίων αποτελεσμάτων, για τα οποία αισθάνεται υπεύθυνος, επειδή η διοίκηση δεν μπορεί να του εγγυηθεί 100% το μπάτζετ που θέλει και κυρίως για οικογενειακούς- προσωπικούς λόγους να φύγει, να πάει σε κάποια άλλη ομάδα(από αυτές που του είχαν κάνει και πρόταση) και να έρθει στον ΠΑΟΚ ο Άγγελος, για να δτιάξει(για άλλη μια φορά) τα πράγματα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: