Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!!!!!!


Καλησπερα σε ολους τους συντακτες,και στους αναγνωστες.Ειναι η ποιο τελεια βραδια που εχω περασει στην ζωη μου!!!Πρωτη φορα στον Νικο Βερτη και συναντησα τον

γνωστο Βασιλη σπανουλη,που ειναι καταπληκτικος ανθρωπος και πανω απο ολα καλως αθλητης.Του ζητησα απλα να βγαλω μια φωτογραφια μαζι του,και χαμογελασε και μου ειπε κατσε.Εκεινη την στιγμη ηταν η ωρα 4 και κατι,ολοι ειχαμε τσουξει τα ποτακια μας και καπως ετσι βγηκαμε.Εχτες ειδα απογοητευση απο πολλους διοτι η Α.Ε.Κ κερδισε ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εφερε ισοπαλια και ο κουτσος κερδισε με χιλια ζορια....φυσικα ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ενοοω......Τον κατηγορω και πιστευω δεν κανω λαθος,και ας υποστηριζω αυτην την ομαδα!!!!!!!Τελικα μονο το Μπασκετ μας σωζει σαν ομαδα!!!!Και το δικαολογω αλλιως,ο Κ.ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ πεταει τα λεφτακια του σωστα και εχει την καλυτερη ομαδα στην ΕΥΡΩΠΗ και στην ΕΛΛΑΔΑ,εσυ Κ.ΤΖΙΓΚΕΡ?????Καβουρια εχουν οι τσεπες ε????Καλα κανεις εχεις διωξει ολο τον κοσμο απο το γηπεδο,και εχεις κανει αυτην την ομαδα Ιωνικο και χειροτερα......Ντροπη!!!!!Συγνωμη που ειμαι σκληρος φιλοι μου,αλλα με πνιγει το δικιο.Εμεις παιρνουμε ΦΥΣΣΑ και ο ΟΛΥΜΙΑΚΟΣ RAOYL BRAVO,εμεις ΔΗΜΟΥΤΣΟ και αυτη GALLETI....φανταστειτε μεγεθη και διαφορες και οχι οτι εχω κατι με τους δικους μας αλλα δεν εχει παρει εναν ηγετη,μια κολωνα.....που σιγα σιγα να πινουμε νερο στο ονομα του.......κριμα και παλι κριμα για την ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ οικογενεια.Εσεις τη γνωμη εχετε για ολα αυτα που λεω?????Εαν στεναχωρησω καποιους χιλια συγνωμη!!!!!!Καλο απογευμα και MERRY CHRISTMAS...........ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!

2 σχόλια:

tzonakos είπε...

Χοχοχο, βασικά ο Σπανούλης στην φωτό μοιάζει να τα εχει τσούξει κανονικά ! χαχα, θα ήθελα όμως μια φωτο μαζί του !
Πού θα μου πάει, θα βγάλω.
Οσο για την πράσινη ομάδα του ποδοσφαίρου, κατι εκει δεν πάει ίσια, και ψάχνω να βρω τι είναι.
Το καλό ειναι οτι οι παρενθέσεις Μαλεζάνι πέρασαν κι έφυγαν. Κάτι παει να γίνει τώρα.
Το ελπίζω γιατι όλοι θέλουν το επίπεδο που αξίζει.
Ευχομαι το 2008 να διορθωθούν πολλά.

smile είπε...

tzonakos
Καλησπερα ενα να ξερεις ειναι κοκκαλο ο τυπος αλλα οταν εχεις κερδισει με 40 ποντους σε ασημαντο αγωνα στην ροδο,και εχεις κατακτησει πολλα και εχεις παιξει NBA λογικο ειναι να βγαινεις και να τα κανεις πουτανα ολα!!!αλλα και κατι ακομα αυτος ο ανθρωπος ειναι τοσο απλος που δεν φανταζεσαι.ειμαι χαρουμενος που καταφερα να βγω μια φωτο μαζι του.και θα συμφωνησω μακαρι το 2008 να αλλαξει μυαλα ο κολοτζιγκερ.