Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ..........

Αγαπη ναι,οχι μισος για το ποδοσφαιρο,ετσι το βλεπουν πλεον οι ανεγκεφαλοι.Η Α.Ε.Κ παιζει αυτη τη στιγμη μεσα στον ΕΡΓΟΤΕΛΗ και παλευει να κερδισει και εφαγε και πρωτη γκολ.Που πατε ρε καημενα παιδακια να παρετε πρωταθλημα,παλι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα το παρει και ας χτυπιεστε απο τοιχο σε τοιχο.Μια ζωη τα ιδια,και να φανταστειτε ειμαι με τον παναθηναικο αλλα οχι φανατικα διοτι εχω μια ομαδα που αξιζει να ανεβει στα μεγαλα σαλονια,διοτι εχει ενα + οτι εχει τον κοσμο εχει καποιος αμφιβολια οτι οταν εχεις τον κοσμο δεν πας καλα?????παναιτωλικαρα ρε!!!!!!!Μακαρι σημερα να δουμε και καμοια εκπληξη να εχει ποιο ενδιαφερον το πρωταθλημα.Μπραβο παντος στον ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.Ευχομαι σε ολους τωρα τις γιορτες να εχουν υγεια,αγαπη,ευτυχια και να ειναι παντα καλα σε οτι και να κανουν.Εγω σας αφηνω και παω για δουλεια .
Φιλια σε ολες και χαιρετουρες στους ενθερμους οπαδους.

1 σχόλιο:

Lexaionarios είπε...

ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ SMILE ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ SUPERLEAGUE NA ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ ΣΤΟΝ ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ ....ΕΧΩ ΑΠΕΥΔΙΣΕΙ ....ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΡΘΡΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΗΡΕΜΟΣ ....ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΗΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ....ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ....