Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

θα σωθει η ΑΕΚ;

το ερωτημα που μας βασανιζει εδω κ καιρο ειναι "θα σωθει η ΑΕΚ"; ποια ειναι η ευχη μου; ΝΑΙ ! ποια η πραγματικοτητα; ΙΣΩΣ! ακομα κ αν σωθει ομως ,η φετινη χρονια θα ειναι παρα μα παρα πολυ δυσκολη. αν ομως τα καταφερει φετος,τοτε του χρονου θα δειτε...θαυματα! εχω απολυτη εμπιστοσυνη στον θεωμα γιατι πανω απ ολα ειναι πεισματαρης κ μαχητης. ενα μονο θα ζητουσα αν τον εβλεπα. να βγαλει στη σεντρα οσους δεν βοηθησαν τωρα ,στην πιο κρισιμη στιγμη. καλο ειναι να μαθαινουμε ποιοι ειναι πραγματικοι αεκτζηδες κ ποια ειναι τα λαμογια που κανανε ονομα μεσω της ΑΕΚ και το παιζουν "σωτηρες" χωρις να βαζουν ουτε ενα ευρο στην ομαδα!!! υ.γ εχω γυρω στους 1000 φιλους στο fb. βαζελους,γαυρους,δεξιους,αριστερους κλπ. δεν εχω προβλημα-αντιθετα την αποζητω-την διαφωνια! σε πολλους που εχουμε διαφορετικες αποψεις ,τους την λεω,μου την λενε κλπ.αυτη ειναι κ η αρχη της δημοκρατιας! η διαφωνια κ ο σεβασμος στην αντιθετη αποψη! με εχουν "διαγραψει" 3 μονο ατομα! και οι 3 "αεκτζηδες"!!!(3 στους 1000!!! καλα ειναι...). ενας νεαντερταλ της χρυσης αυγης. ο βασιλης  ο ξενιαδης(!!!) και ο γιωργος ο γαλατσης! ...τα συμπερασματα δικα σας....

Δεν υπάρχουν σχόλια: