Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ...ΜΑΘΗΜΑ


Φιλοι μας καλησπερα...
Εξηγω αμεσως το τιτλο της αναρτησης.Ειχα γραψει σε παλαιοτερη αναρτηση μου οτι δεν μου αρεσει να παιζω σημεια αλλα μοναχα ειδικα στοιχηματα.Κι αυτο γιατι προτιμω να ψαχνω για καποιο γκολ παρα ν΄αγωνιω για τον ασσο ή το διπλο ενος παιχνιδιου.Χθες ομως πονταρα στον ασσο της Στοουκ λογω φορμας και προιστοριας.Ο αγωνας ομως ηρθε διπλο με αποτελεσμα να μου χαλασει το ομορφο οβερακι της Λιντς.
Βαζοντας μυαλο λοιπον και περνωντας το μαθημα μου γυριζω ξανα στον αγαπημενο μου τροπο παιχνιδιου των ειδικων στοιχηματων.Για σημερα επελεξα μια δυαδα σχετικου ρισκου με καλη ομως αποδοση.

κωδ.253 Μαντσεστερ Σιτι-Τοτεναμ 1/ημ. (2.30)
κωδ.281 Παναθηναικος-Ατρομητος γκολ-γκολ (2.00)

Καλη μας επιτυχια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: