Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ΤΡΙΑΔΑ ΓΙΑ ΡΕΛΑΝΣ


Φιλοι μας καλησπερα...
Δεν μου τα λεει καλα η τυχη μου τωρα τελευταια και μαλλον ηρθε η ωρα να μεινω για λιγες μερες απων απο τα στοιχηματικα δρωμενα.Ο λογος που το κανω ειναι ενας και μοναδικος.Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ..To βαρος της ευθυνης βαραινει τις πλατες μου.Ελπιζω να αισθανεστε την αγωνια μου και τη στεναχωρια μου για καθε προταση που δεν εχει το επιθυμητο αποτελεσμα.Θελοντας λοιπον ν΄αλλαξω λιγο τα γουρια μας αποφασισα να δωσω ειδικο βαρος στη σημερινη μου προταση.Για μενα ειναι πολυ σημαντικο να κερδισουμε σημερα.Αλλιως ΠΡΕΠΕΙ παντα να ξερουμε ποτε ηρθε η ωρα να μεινουμε για λιγο μακρια μη πηγαινοντας κοντρα στην ατυχια.
Μια τριαδα για σημερα εχω βγαλει η οποια ή θα μας βοηθησει να κανουμε ρελανς ή θα μας ριξει στα ταρταρα.Ευχομαι να συμβει το πρωτο.
κωδ.120 Γκιμαραες-Μαριτιμο γκολ-γκολ (1.65)
κωδ.121 Αμιαν-Μονακο γκολ-γκολ (1.65)
κωδ.126 Μπαστια-Χαβρη over (1.90)

Καλη μας επιτυχια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: