Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Καλώς σας βρήκα και καλώς με βρήκατε.

 Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον διαχειριστή και τους λοιπούς συντάκτες του blog για την πρόσκληση που μου έκαναν προς συμμετοχή μου στο παρόν ιστολόγιο.

 Δεδομένου ότι στον αθλητισμό πρέπει να είσαι το λιγότερο αντικειμενικός για να είσαι ικανός σχολιαστής, αλλά από την άλλη αυτό είναι το δυσκολότερο μια και όλοι δείχνουμε την φίλαθλη και οπαδική προτίμησή μας στον ένα ή τον άλλο σύλλογο, το καλύτερο που μπορεί εν τέλει να κάνει κάποιος είναι να βρει την χρυσή τομή.

 Έτσι κι εγώ θα παρουσιάζω μέσα από τις αναρτήσεις μου σκέψεις, κριτικές, απόψεις, κραξίματα και ιδέες προσανατολισμένα περισσότερο προς τον αθλητισμό τις βόρειας Ελλάδας, ενίοτε για το ποδόσφαιρο αλλά και γενικά. Θα προσπαθώ να είμαι, το κατά δύναμην, αμερόληπτος. Το ποιά ομάδα υποστηρίζω είναι άλλο θέμα. Δεν είναι μυστικό, άλλωστε μπορεί ο οποιοσδήποτε να ανατρέξει στην λίστα με τα αγαπημένα μου ιστολόγια στο προσωπικό μου blog και να το διαπιστώσει ο ίδιος. Απλά θεωρώ ότι προκειμένου να υπάρξει μια ορθολογική πορεία σκέψης σχετικά με όσα θα συζητιούνται εδώ, σκόπιμο είναι να υπάρξει μια σχετική απαλλαγή από οπαδικά κριτήρια -χωρίς να σημαίνει ότι αυτό θα είναι πάντα επιτεύξιμο από μέρους μου.

Καλή μας συνέχεια.

Α, και κάτι άλλο που θα δίνει λίγο παραπάνω νόημα σε αυτήν την βαρετή ίσως και εισαγωγική πρώτη μου ανάρτηση:



                           ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΚΑΔΕΣ!!!

1 σχόλιο:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))