Η σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή για νέο ξεκίνημα !!!

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Βαρούχας off the record...

Την τετάρτη που μας πέρασε, ένας φίλος (ΓΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ) σταματά σε ένα φανάρι στην Αθήνα, στο πολεμικό μουσείο, για να περάσει απέναντι μαζί με την γυναίκα του, και βλέπει από απέναντι τον Βαρούχα χωρίς γραβάτα παρακαλώ, με το hands free στο αυτί να έρχεται και, τον πιάνει σε κουβέντα...
Μου λέει ο φίλος ότι κάθισε κάνα 3λεπτο και τα λέγανε και μου τον χαρακτήρισε λαϊκό τύπο...

Μερικά τσουχτερά, που του είπε...

ΦΙΛΟΣ: Ρε πρόεδρε, τι έγινε προχτές με τον Μίχο, τσακωθήκατε στον αέρα, τι έγινε;


ΒΑΡΟΥΧΑΣ: Εντάξει μωρέ τώρα, ο Μίχος όπως ξέρεις, είναι από Ολυμπιακό μεριά, καταλαβαίνεις τώρα, τι να πει...


ΦΙΛΟΣ: Αλήθεια τώρα, πιστεύεις ότι ήταν offside το γκολ του Ολυμπιακού προχθές;


ΒΑΡΟΥΧΑΣ: Άκουσε φίλε εγώ ότι βλέπω λέω, και είμαι αντικειμενικός πάντα, βέβαια άλλοι θέλουν να βλέπω άλλα...


ΦΙΛΟΣ: Δηλαδή;


ΒΑΡΟΥΧΑΣ: Προχθές λίγο πριν την εκπομπή, πήρα ένα τηλεφώνημα από παράγοντα του Ολυμπιακού, θα σου πω κιόλας, από τον Σάββα και, μου είπε να βγω και να πω ότι το γκολ, έπρεπε να μετρήσει. Οχι φίλε μου θα βγαίνω και θα λέω ότι βλέπω, γιατί είμαι αντικειμενικός, του είπα...

παρτον κάτω τον φίλο μου....

ειπανε και άλλα αλλά αφήστε το καλυτερα φτάνουν και αυτά και, καλά, όχι ότι δεν τα ξέρουμε, αλλά λέμε .... ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ...


3 σχόλια:

-billys- είπε...

Εφόσον είναι μέσα σε αυτή την ιστορία αυτό το ραμολιμέντο ο Σάββας σίγουρα λέει αλήθεια ο φίλος σου.
Άλλωστε γι' αυτό τον είχε γενικό αρχηγό ο Κρόκους!

tzonakos είπε...

Χαχαχαχα, ωραίος !
Κάγκελο ο φίλος, αντικειμενικός ο Βαρουχας.

Ανώνυμος είπε...

o varouxas k o kathe varouxas pote den 8a elege auta ta logia me ena agnosto......min lete malakies