Το έργο ξεκινάει με σύντομη αναδρομή στο παρελθόν. Όταν ο ήρωας αποφάσισε να πάει ένα βήμα πίσω από το προσκήνιο και να σχεδιάσει μυστικά και σιωπηρά τη δυναμική επιστροφή του. Οι κινήσεις του δεν ήταν αρκετές ακόμα για να τον φέρουν στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, ωστόσο έδειχνε τη διάθεσή του. Ενώ λοιπόν ο ήρωάς μας κάθεται αμέριμνος στο σαλούν, ο πληροφοριοδότης του μπαίνει μέσα και του ψιθυρίζει στο αυτί τα γεγονότα. Όντας τρομαγμένος, όπως κάθε υποχείριο οφείλει να είναι μπροστά στον καουμπόι.
Ο ήρωας γελάει ειρωνικά. Πίνει το ποτό του σαν σφηνάκι και ξεκινάει με άγνωστο προορισμό. Είναι σαφές πως έχει βρει το θύμα του! Λίγη ώρα μετά, έρχονται τα μαντάτα: «Ως εκ τούτου, συμπάσχουμε για την αποχώρηση του κ. Γκαγκάτση και τρανή απόδειξη αυτού του γεγονότος είναι ότι τα χαρτομάντιλα στην περιοχή της Μαγνησίας... τελείωσαν! Ο δε πρόεδρός μας κήρυξε πενθήμερη απεργία πείνας λόγω της... απρόσμενης κατάθλιψής του».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Βασίλης Γκαγκάτσης
ΑΤΑΚΑ: «Ο δε πρόεδρός μας κήρυξε πενθήμερη απεργία πείνας λόγω της απρόσμενης κατάθλιψής του»
ΑΦΟΡΜΗ: Η παραίτηση του πρώην προέδρου της ΕΠΟ από τη θέση του.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Οι εταιρίες παραγωγής χαρτιού!
Take two…
Είναι επιβεβλημένο στο έργο να μάθουμε τα παιδικά χρόνια του ήρωα, ώστε να αντιληφθούμε την ψυχοσύνθεσή του, να μπούμε στην ψυχολογία, να ταυτιστούμε μαζί του, να πονέσουμε, να κλάψουμε, να χαμογελάσουμε, να λυτρωθούμε. Στην αναδρομή στο παρελθόν, βρίσκουμε την πόλη που τον γέννησε, τον μεγάλωσε, τον αγάπησε και τον πλήγωσε. Σκέφτηκε να την εγκαταλείψει, όμως δεν μπόρεσε. Σκέφτηκε να την ξεφτιλίσει για να σκοτώσει μέσα του την αγάπη που νιώθει, αλλά δεν μπορούσε να προδώσει την καρδιά του.
Ήρθε σε ρήξη μαζί της, έκανε να φύγει, μα γύρισε πίσω. Έβαλε στη χούφτα του λίγο χώμα, το άφησε να κυλήσει αργά και βασανιστικά πάλι προς τα κάτω, κοίταξε τριγύρω του και αποφάσισε να συγχωρέσει… «Δεν πίστευα ποτέ ότι θα βρεθούν άνθρωποι, φίλαθλοι που λέγονται Ολυμπιακοί Βόλου που θα γιουχάρουν, θα βρίζουν τους ποδοσφαιριστές που φορούν τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου. Αυτό το βρίσιμο τους το επιστρέφω πίσω. Να μείνουν στα τσιπουράδικα και στις διοικήσεις που είχαν τόσα χρόνια.
Ντρέπομαι που με γέννησε η μάνα μου σε αυτήν την πόλη. Τους αξίζει αυτό που είχαν τόσα χρόνια και να είναι σίγουροι πως η κατάντια και η μιζέρια θα επιστρέψει σε αυτήν την πόλη γιατί αυτό τους αξίζει».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού Βόλου.
ΑΤΑΚΑ: «Αυτό το βρίσιμο τους το επιστρέφω πίσω. Να μείνουν στα τσιπουράδικα και στις διοικήσεις που είχαν τόσα χρόνια. Ντρέπομαι που με γέννησε η μάνα μου σε αυτήν την πόλη».
ΑΦΟΡΜΗ: Οι αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του μετά τον αγώνα με τον Πιερικό τον περασμένο Ιανουάριο.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Τα τσιπουράδικα της πόλης!!!
Take three…
Η ροή του έργου αρχίζει να γίνεται ταχύτερη. Οι αναδρομές στο παρελθόν ολοκληρώνονται και το σενάριο κινείται γύρω από τη γιγάντωσή του στο σήμερα. Οι πράξεις, οι μάχες, οι αντιδικίες που τον έκαναν πρωταγωνιστή Κυριακή μετά Κυριακή, μέρα μετά τη μέρα. Δεν καταφέρνεις να δημιουργήσεις κάτι μεγάλο, αν κοντά σ’ εκείνους που σε ακολουθούν πιστά δεν υπάρχουν κι εκείνοι που σε πολεμάνε, που θέλουν να σε δουν να πέφτεις.
Η τρίτη σκηνή έρχεται έξω από το σαλούν. Μια κερδισμένη μονομαχία, αφού μόνο τέτοιο είναι το παιχνίδι για άντρες. Μαζί με το ποδόσφαιρο! Ο Αχιλλέας Μπέος έχει ρίξει τέσσερις πιστολιές, κοιτάζει το θύμα του που κείτεται αιμόφυρτο, χαμογελάει και προχωράει…
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Η ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
ΑΤΑΚΑ: «Δεν μιλάω μετά από τσόντες».
ΑΦΟΡΜΗ: Η νίκη του Ολυμπιακού Βόλου με 4-0.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η φτωχή μεροκαματιάρισσα του σαλούν, Julian Alexander!
Take four…
New kid on the block… Στην πόλη εμφανίστηκε ένα ακόμα cowboy. Πιο νέος, πιο αδυνατισμένος, εξίσου ψηλός και με στόχο να αποδείξει ότι ο παλαιός δεν είναι αλλιώς, αλλά είναι… στραβός! Ο ήρωάς μας, όμως, θέλει να είναι αφεντικό στην πόλη του και δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Στη σκηνή υπάρχουν και flashback. Τότε που οι δυο τους ήταν φίλοι και μπορούσαν να πιουν ένα ποτό στο σαλούν, να μιλήσουν για τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους, ακόμα και να στηρίξει ο ένας τον άλλον.
Η πόλη, όμως, χωράει μόνο έναν! Ο Αχιλλέας Μπέος ενημερώθηκε για την προδοσία σε βαθμό… εγκλήματος κατά της Ελλάδας και όπλισε. Ο νέος ήταν ακόμα πολύ μικρός για να τα βάλει μαζί του και ο ήρωάς μας το ξεκαθάρισε: «Σχετικά με το θέμα του κ. Δαλούκα που διατηρείται σκοπίμως στην επικαιρότητα και αγγίζει τη γελοιότητα και επειδή τόσο η ΚΕΔ όσο και το σύνολο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου έχει πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθεί. Αν ο κ. Δαλούκας νομίζει ότι αυτοί που τον προτρέπουν να ακολουθεί αυτές τις μεθόδους και πρακτικές θα τον επαναφέρουν στους πίνακες, είναι γελασμένος. Μόνος του έθεσε πρόωρα τη διαιτητική του καριέρα στο τέλος της».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Γιώργος Δαλούκας.
ΑΤΑΚΑ: «Πρέπει να σταματήσουν επιτέλους να ασχολούνται άπαντες με το μεγαλύτερο απατεώνα Έλληνα διαιτητή των τελευταίων χρόνων».
ΑΦΟΡΜΗ: Η συνεχιζόμενη συζήτηση για όσα είχαν επακολουθήσει του αγώνα Άρης-Παναθηναϊκός.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο… σερίφης Alex Kougias!
Take five…
«Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος». Θρυλικό western του 1966, στο οποίο ο καθένας μπορεί μόνος του να κάνει διανομή των ρόλων. Υποψήφιοι στο κάστινγκ είναι φυσικά ο Αχιλλέας Μπέος, ο Κώστας Πηλαδάκης και ο Αντώνης Ρέμος. Αν και ο τελευταίος θα ταίριαζε περισσότερο στην παρωδία που μιλάει για τον «καλό, τον κακό και τον… άσχετο». Ο ήρωάς μας βρίσκεται στο αγαπημένο του σαλούν, φανερά ενοχλημένος. Κάτι τρώει τα σωθικά του και κατεβάζει το ένα ποτό μετά το άλλο, σβήνει το ένα τσιγάρο και ανάβει το επόμενο. Κάποιος θέλει να κάνει κακό στην πόλη του, εκεί που μεγάλωσε, αγαπήθηκε και μισήθηκε.
Σκέφτεται όσα έχουν προηγηθεί, τις αναμνήσεις από τα παιδικά του χρόνια, του έρχονται εικόνες και κουβέντες… Δεν μπορεί άλλο να κρατήσει την οργή του. Βγαίνει εκνευρισμένος από το σαλούν και ψάχνει τον εχθρό του. Εκείνον στον οποίο θα επικεντρώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα την οργή του… Και στην πέμπτη σκηνή και στην έκτη και στην έβδομη!!
«Ο μπράβος που ήταν με τη σαλιάρα στο γήπεδο ποιανού ήταν; Αυτοί που έστειλαν μπράβους στο ξενοδοχείο του Ολυμπιακού και την έπεσαν στους Τσιρώνη και Μήτρογλου από πού ήταν; Το ποδόσφαιρο θέλει οραματιστές, όχι ψεύτικους σαν τον Πηλαδάκη. Συγχαρητήρια για το γήπεδο, είναι τεράστιο εγχείρημα και προς τιμήν του, αλλά αν δεν έχει ομάδα θα μείνει στην κατηγορία; Θα έχει απλά ένα καλό γήπεδο για τη Β’ Εθνική. Εγώ δεν θα στεναχωρηθώ. Όταν μπαίνει ο Αντώνης (σ.σ. Ρέμος) στη μέση μπερδεύομαι. Υπήρξαμε γνωστοί με τον Πηλαδάκη, όχι φίλοι. Από κει και πέρα ο ίδιος ξεκίνησε την κόντρα. Η ζωή μου είναι οι κόντρες. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ούτε έμπορος ναρκωτικών είμαι ούτε παίρνω δημόσια έργα. Όποιος θέλει ας με ελέγξει».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα
ΑΤΑΚΑ: «Προφανώς δεν ήξερε ότι όποιος τα βάζει με τον Μπέο τελειώνει».
ΑΦΟΡΜΗ: Τα επεισόδια που έγιναν στο δεύτερο παιχνίδι στη Λάρισα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η Β’ Εθνική (λόγω του γηπέδου της Λάρισας)!
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα ΙΙ
ΑΤΑΚΑ: «Εξάλλου όλες οι παροιμίες είναι σωστές: «ο πεθαμένος δεν κλάνει».
ΑΦΟΡΜΗ: Η ίδια με την προηγούμενη.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Τα αποσμητικά χώρου;;
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα ΙΙΙ
ΑΤΑΚΑ: «Όλοι οι χαρακτηρισμοί είναι πραγματικοί. Δεν είχα ξαναπάει στη Λάρισα. Πηγαίνοντας συνοδεία με την ομάδα προς το γήπεδο, είχε αριστερά-δεξιά μαντριά. Γιατί βάζουν γεωπόνους; Να βάλουν τα πρόβατα στο γήπεδο. Στη Β’ Εθνική θα περάσουν καλά»!
ΑΦΟΡΜΗ: Οι κατηγορίες που δέχτηκε για τον χαρακτηρισμό «Μαδρι-γάλ».
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η αγροτική ζωή της χώρας!
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα ΙV
ΑΤΑΚΑ: «Όσο βρίσκομαι στο Βόλο θα είμαστε σε κόντρα με τη Λάρισα. Όσο θα είμαι εγώ στο Βόλο θα είναι για σφαλιάρες η Λάρισα. . . Αν τελικά πέσει, επειδή είμαι ανοιχτόκαρδος, θα δώσω του χρόνου στη Λάρισα 2-3 παίχτες του χρόνου στη Β' Εθνική για να ψηθούν. Να είστε όμως καλά παιδιά... Διαφορετικά θα σας βάλω τιμωρία»!
ΑΦΟΡΜΗ: Η παρουσία του και οι πανηγυρισμοί του στη Νέα Σμύρνη, στον αγώνα Πανιώνιος-Λάρισα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο Πανιώνιος, που έμεινε στην κατηγορία!
Take six…
Η πίκρα και ο πόνος του ήρωα ύστερα από κάθε αναμέτρηση πνίγεται σε μερικά τσιγάρα, ξεχνιέται με μερικά ποτά και το διασκεδάζει με τους δικούς του ανθρώπους. Είναι δεδομένο, όμως, πως έχει ακόμα ένταση μέσα του και είναι απ’ τις στιγμές που πρέπει όλοι να προσέχουν. Ο μπάρμαν την ποσότητα του αλκοόλ, οι υπόλοιποι μην τον κοιτάξουν στραβά, ο «μικρός» που μπαινοβγαίνει στο σαλούν να μην τον ενοχλήσει.
Όταν δέχεται τα βέλη εξ οικείων, χάνει τον έλεγχο. Νιώθει και πάλι προδομένος από έναν άνθρωπο που πέρασαν ώρες και ημέρες μαζί, σκεπτόμενοι πώς θα καταφέρουν να δημιουργήσουν την αυτοκρατορία τους. Στην αρχή πνίγει τον θυμό του για το γενικότερο καλό, αλλά στο τέλος παρασύρεται από τα συναισθήματά του. Γιατί ένας ήρωας, ναι, οφείλει να έχει καρδιά μικρού παιδιού.
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Σάκης Τσιώλης.
ΑΤΑΚΑ: «Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ευχετήριες δηλώσεις του κ. Σάκη Τσιώλη δεν υιοθετούνται ούτε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ούτε και από ολόκληρο το Βόλο, διότι αφορούν καθαρά προσωπική του επιθυμία».
ΑΦΟΡΜΗ: Η συμπαράσταση του Έλληνα τεχνικού προς τη Λάρισα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο Μάκης Κατσαβάκης και ο Άρης!
Take seven…
Η ζωή του Αχιλλέα Μπέου είναι μοναχική. Γνωρίζει ότι ένας καουμπόι δεν μπορεί παρά να έχει μερικούς συντρόφους που δεν θα προδώσει και δεν θα τον προδώσουν ποτέ και δεκάδες εχθρούς. Στην περίπτωση του ήρωά μας, όποιος βρίσκεται στον δρόμο του προς την απόλυτη επιτυχία, αποτελεί εχθρό, αντίπαλο, μισητή οντότητα. Συνηθισμένος στην επιτυχία, στην καταξίωση και στην αποθέωση, δεν μπορεί να δεχτεί οποιαδήποτε άλλη κατάσταση.
Στην αρχή θα ξεσπάσει κατά εκείνων που στέκονται στο δρόμο του. Μετά θα τους ειρωνευτεί… «Εμείς ως μεγάλη ομάδα ούτε καν ασχοληθήκαμε, γιατί τέτοιες μικρότητες αποτελούν βιώματα μικρών ομάδων και προπονητών. Και στην τελική, αν δεν σας καλύπτουν τα παραπάνω, σας πιάσαμε κορόιδα, ας προσέχατε». Στη συνέχεια θα παρασυρθεί από την αλαζονεία που του έχει προσδώσει η κυριαρχία του και θα πει: «Εμείς θα πάμε στον τελικό. Στα τρία γκολ θα σταματήσουμε την Τετάρτη με τον Ατρόμητο. Ας είναι οι Λαρισαίοι με τον Ατρόμητο. Με ποιον να είναι άλλωστε στη Β' Εθνική; Με την Κρανούλα;»
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ατρόμητος
ΑΤΑΚΑ: «Θα σας γαμ**ω στα τέσσερα στον Βόλο».
ΑΦΟΡΜΗ: Η στάση των οπαδών του Ατρομήτου στον πρώτο ημιτελικό του κυπέλλου.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η Κρανούλα. Η ποια;;;
Take eight…
Η προδοσία για δεύτερη φορά! Εκείνη η αναδρομή στο παρελθόν στο ξεκίνημα της ταινίας μας, μόλις στο δεύτερο πλάνο που γυρίστηκε δεν ήταν τυχαία. Δύο χρόνια μετά κι ενώ ο ήρωάς μας έχει ξεπεράσει περισσότερες δοκιμασίες και από εκείνες του Οδυσσέα στην επιστροφή του στην Ιθάκη, θα νιώσει πάλι το ίδιο συναίσθημα. Αυτή τη φορά δεν θα το πνίξει στο αλκοόλ, στο τσιγάρο και στα πικραμένα λόγια εκδίκησης.
Θα ξεσπάσει κυνηγώντας εκείνους που τόλμησαν να τον αποδοκιμάσουν ή ακόμα χειρότερα να επιδοκιμάσουν τους εχθρούς του. «Της μάνας σου το μ***ί», θα φωνάζει οργισμένος την ώρα που πηδάει κάγκελα, ανεβαίνει κερκίδες και ψάχνει να βρει εκείνους που τόλμησαν, κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του πλήθους, να αμφισβητήσουν το έργο του και να πλήξουν την εικόνα του.
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Ολυμπιακός Βόλου.
ΑΤΑΚΑ: «Όλοι οι παίκτες θα πωλούνται από ένα ευρώ και οι μετοχές θα περάσουν στον δήμο Βόλου και σε "ικανούς" παράγοντες που θα οδηγήσουν την ομάδα εκεί που της αξίζει... Στην Γ' ή Δ' Εθνική, αυτό που έχει συνηθίσει δηλαδή. Δεν αρέσει σε κάποιους το γεγονός ότι όλη η Ελλάδα μιλά γι' αυτήν την ομάδα, που είναι το μόνο υγιές κομμάτι σε αυτή τη μίζερη πόλη».
ΑΦΟΡΜΗ: Οι αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του μετά τον αποκλεισμό απ’ τον Ατρόμητο.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο… ΕΟΤ για τη διαφημιστική καμπάνια του Βόλου!
Take nine…
Αν ήταν ηλεκτρονικό παιχνίδι, θα βρισκόμασταν στην τελευταία πίστα, όπου βγαίνει ο «μεγάλος» αντίπαλος. Στην εποχή που… γυρίζεται η ταινία μας, η σκηνή είναι πιο ανατριχιαστική και χαρακτηριστική. Είναι η στιγμή που όλοι φοβούνται. Ο ήρωάς μας καθισμένος στο μπαρ, στη γνώριμη θέση του. Ξαφνικά οι πόρτες του σαλούν ανοίγουν και μια τρομακτική φυσιογνωμία εμφανίζεται. Μια τεράστια σκιά στο μέγεθος του cowboy, μια στιγμή για τη μονομαχία που τρέμει όλη η πόλη.
Οι δρόμοι ερημώνουν, οι μανάδες τρέχουν να μαζέψουν τα παιδιά τους που παίζουν αμέριμνα, το ταχυδρομείο κλείνει, ο σερίφης κλειδαμπαρώνεται στο σπίτι του, όλοι καρφώνουν επιπλέον ξύλα στις πόρτες για να μην περάσει μέσα στο κακό. Η επικείμενη μονομαχία τους προκαλεί τρόμο και καθώς μετρούν πλάτη με πλάτη τα βήματα πριν γυρίσουν να πυροβολήσουν, όλοι κοιτάζουν κρυφά από τα σπίτια τους…
«Είμαι η αιτία που ο κ. Πατέρας φεύγει από τον χώρο του ποδοσφαίρου ως αποτυχημένος και να είστε σίγουροι ότι δεν θα επιστρέψει ποτέ. Δεν έχει το ελληνικό ποδόσφαιρο ανάγκη από Πατέρες. Θέλει ανθρώπους αρσενικούς, όχι ανθρώπους που φτιάχνουν κασέτες».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Νικόλας Πατέρας
ΑΤΑΚΑ: «Αναρωτιέμαι σε τι κόσμο μεγαλώνω τα παιδιά μου. Ο γιος μου δεν ήθελε να πάει σχολείο»!!
ΑΦΟΡΜΗ: Το σκάνδαλο με τις κασέτες.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η… απουσιολόγος στην τάξη του γιου του.
Take ten...
Ο σκληρός άντρας δείχνει προβληματισμένος. Δεν αστειεύτηκε καθόλου στο σαλούν και δεν δέχτηκε να παίξει ούτε μια παρτίδα χαρτιά. Σβήνει τα τσιγάρα του πριν τα ολοκληρώσει και δείχνει πως κάτι που είναι έξω από τα συνηθισμένα τον βασανίζει. Φοβάται πως ο μικρός και πανούργος γραφιάς της πόλης μπορεί να τον τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί και να τον διώξει από τον τόπο που μεγάλωσε.
Είναι το πρόσωπο που όλοι οι παντοδύναμοι τρέμουν, γιατί δεν ξέρουν πώς να τον αντιμετωπίσουν. Ο πανούργος και φλύαρος, είναι η αλήθεια, κομπάρσος της σκηνής δείχνει να μην τον φοβάται. Παρά τη διαφορά μεγέθους, τα βάζει μαζί του και προκαλεί τα συνεχόμενα ξεσπάσματα του ήρωά μας. «Όσον αφορά στον κ. Κούγια, να του πω ότι δεν είναι ο αρμόδιος να υποδείξει ποιους θα καλέσει ο εισαγγελέας και ποιους όχι. Η διαδικασία βρομάει από την αρχή. Το σκοπό το γνωρίζει ο κ. Πατέρας και υπάρχει από τον Κούγια, για να ανέβει η Παναχαϊκή. Διατηρείται παράνομα το θέμα. Στηριζόμαστε σε υποκλοπές, συρραφή συνδιαλέξεων και χρεώνουμε έναν άνθρωπο από μονταρισμένες κασέτες. Ούτε στην Ουγκάντα δεν γίνονται αυτά».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Αλέξης Κούγιας και οι κασέτες!
ΑΤΑΚΑ: «Μιλάνε για κασέτες από λαϊκή με περιεχόμενο την Τζούλια και τον Μίκι Μάους».
ΑΦΟΡΜΗ: Οι καταγγελίες του Αλέξη Κούγια στον εισαγγελέα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η Τζούλια Αλεξανδράτου και πάλι, η Disney και το καλάθι της νοικοκυράς!!
Take eleven…
Ένα ακόμα εμπόδιο βρίσκεται στον δρόμο του Αχιλλέα Μπέου. Ο ήρωάς μας γνωρίζοντας πως είναι ένα από τα τελευταία αλλά και πιο σημαντικά στο δρόμο προς την απόλυτη επιτυχία, θέλει να το ξεπεράσει. Είναι και προσωπικό το θέμα, αφού απέναντι βλέπει έναν από τους ανθρώπους που τον πρόδωσαν και επιθυμία του είναι να επιβάλει τον δικό του νόμο. Καταστρώνει το σχέδιό του και εφορμά για τη μεγάλη μάχη.
Στο φινάλε θα φύγει ηττημένος και στραπατσαρισμένος. Όμως οι δυσκολίες γαλούχησαν τον χαρακτήρα του. Γνωρίζει πως μια μάχη χάνεται, ο πόλεμος ποτέ. Αντιδρά ακόμα και πεσμένος, γνωρίζοντας πως θα σηκωθεί ξανά. «Κάκο, αν έχεις ηθική ευθιξία, κρέμασε τη σφυρίχτρα σου! Τον επίσης χθεσινό σημαντικό αγώνα της ομάδας μας ορίστηκε να δευθύνει ένα τρίο αποτελούμενο από τους κ.κ. Κάκο, Τάτση, Μπισμπίδη, "εργαλεία" του "μπαμπά". Όλη η Ελλάδα είδε το καταφανέστατο πέναλτι όπου ο κ. Κάκος έκλεισε τα μάτια, ένα πέναλτι που ακόμη και ο ίδιος ο κ. Κόντης, κουμπάρος του νέου "παραγκάρχη", θα έδινε».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Άρης και ο Αναστάσιος Κάκος.
ΑΤΑΚΑ: «Ένα πέναλτι που ακόμη και ο ίδιος ο κ. Κόντης, κουμπάρος του νέου "παραγκάρχη", θα έδινε».
ΑΦΟΡΜΗ: Η ήττα του Ολυμπιακού Βόλου από τον Άρη.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο… Super 3!
Take twelve…
Το λυτρωτικό φινάλε. Ο cowboy ανεβαίνει στο άλογό του, κοιτάει πίσω τον κόσμο να τον χειροκροτεί, κοιτάζεις τους νικημένους να φωνάζουν εναντίον του, αλλά τον ήχο να μην φτάνει στα αυτιά του. Είχε δώσει την τελευταία του μάχη. Θα την κέρδιζε απέναντι σε έναν αντίπαλο που αντανακλούσε τον μεγαλύτερο εχθρό του. Εκείνον που παραλίγο να τον ρίξει κάτω με ύπουλα και πισώπλατα μαχαιρώματα, όπως ο ήρωάς μας ισχυρίστηκε. Εκείνον που κάποτε ήταν φίλοι, κάποτε έκαναν διακοπές μαζί στην έρημο και πήγαιναν βόλτες με τα άλογά τους.
Ο Αχιλλέας Μπέος είχε φροντίσει να στείλει με αγγελιαφόρο το μήνυμα πριν έρθει η ώρα για τη μάχη. «Θα πούμε ότι πρόκειται για τη γνωστή σε όλους πάγια τακτική της, αυτή του αδικημένου, σύμφωνα με το ρητό: φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης. Εγώ προσωπικά, ο Αχιλλέας Μπέος, ουδέποτε κρύφτηκα στη ζωή μου, αντίθετα πάντα βγαίνω μπροστά. Θα πρέπει να καταλάβουν επιτέλους οι εμπνευστές τέτοιων ανακοινώσεων και πρακτικών ότι το ποδόσφαιρο είναι άθλημα ανδρικό και δεν διοικείται με "μπροστινούς" και υπαλλήλους. Οι αληθινοί παράγοντες βγαίνουν πάντα μπροστά και διαχειρίζονται οι ίδιοι την όλη κατάσταση».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Παναθηναϊκός
ΑΤΑΚΑ: «Το ποδόσφαιρο είναι αντρικό άθλημα και δεν διοικείται από φλώρους»
ΑΦΟΡΜΗ: Ο αγώνας Ολυμπιακός Β.-Παναθηναϊκός.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Το… Europa League!
«Εγώ θα συνεχίσω να υπηρετώ το ποδόσφαιρο, γιατί το αγαπώ». To be continued, λοιπόν. Δυστυχώς…
Απο gazzetta.gr
Ο ήρωας γελάει ειρωνικά. Πίνει το ποτό του σαν σφηνάκι και ξεκινάει με άγνωστο προορισμό. Είναι σαφές πως έχει βρει το θύμα του! Λίγη ώρα μετά, έρχονται τα μαντάτα: «Ως εκ τούτου, συμπάσχουμε για την αποχώρηση του κ. Γκαγκάτση και τρανή απόδειξη αυτού του γεγονότος είναι ότι τα χαρτομάντιλα στην περιοχή της Μαγνησίας... τελείωσαν! Ο δε πρόεδρός μας κήρυξε πενθήμερη απεργία πείνας λόγω της... απρόσμενης κατάθλιψής του».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Βασίλης Γκαγκάτσης
ΑΤΑΚΑ: «Ο δε πρόεδρός μας κήρυξε πενθήμερη απεργία πείνας λόγω της απρόσμενης κατάθλιψής του»
ΑΦΟΡΜΗ: Η παραίτηση του πρώην προέδρου της ΕΠΟ από τη θέση του.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Οι εταιρίες παραγωγής χαρτιού!
Take two…
Είναι επιβεβλημένο στο έργο να μάθουμε τα παιδικά χρόνια του ήρωα, ώστε να αντιληφθούμε την ψυχοσύνθεσή του, να μπούμε στην ψυχολογία, να ταυτιστούμε μαζί του, να πονέσουμε, να κλάψουμε, να χαμογελάσουμε, να λυτρωθούμε. Στην αναδρομή στο παρελθόν, βρίσκουμε την πόλη που τον γέννησε, τον μεγάλωσε, τον αγάπησε και τον πλήγωσε. Σκέφτηκε να την εγκαταλείψει, όμως δεν μπόρεσε. Σκέφτηκε να την ξεφτιλίσει για να σκοτώσει μέσα του την αγάπη που νιώθει, αλλά δεν μπορούσε να προδώσει την καρδιά του.
Ήρθε σε ρήξη μαζί της, έκανε να φύγει, μα γύρισε πίσω. Έβαλε στη χούφτα του λίγο χώμα, το άφησε να κυλήσει αργά και βασανιστικά πάλι προς τα κάτω, κοίταξε τριγύρω του και αποφάσισε να συγχωρέσει… «Δεν πίστευα ποτέ ότι θα βρεθούν άνθρωποι, φίλαθλοι που λέγονται Ολυμπιακοί Βόλου που θα γιουχάρουν, θα βρίζουν τους ποδοσφαιριστές που φορούν τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου. Αυτό το βρίσιμο τους το επιστρέφω πίσω. Να μείνουν στα τσιπουράδικα και στις διοικήσεις που είχαν τόσα χρόνια.
Ντρέπομαι που με γέννησε η μάνα μου σε αυτήν την πόλη. Τους αξίζει αυτό που είχαν τόσα χρόνια και να είναι σίγουροι πως η κατάντια και η μιζέρια θα επιστρέψει σε αυτήν την πόλη γιατί αυτό τους αξίζει».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού Βόλου.
ΑΤΑΚΑ: «Αυτό το βρίσιμο τους το επιστρέφω πίσω. Να μείνουν στα τσιπουράδικα και στις διοικήσεις που είχαν τόσα χρόνια. Ντρέπομαι που με γέννησε η μάνα μου σε αυτήν την πόλη».
ΑΦΟΡΜΗ: Οι αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του μετά τον αγώνα με τον Πιερικό τον περασμένο Ιανουάριο.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Τα τσιπουράδικα της πόλης!!!
Take three…
Η ροή του έργου αρχίζει να γίνεται ταχύτερη. Οι αναδρομές στο παρελθόν ολοκληρώνονται και το σενάριο κινείται γύρω από τη γιγάντωσή του στο σήμερα. Οι πράξεις, οι μάχες, οι αντιδικίες που τον έκαναν πρωταγωνιστή Κυριακή μετά Κυριακή, μέρα μετά τη μέρα. Δεν καταφέρνεις να δημιουργήσεις κάτι μεγάλο, αν κοντά σ’ εκείνους που σε ακολουθούν πιστά δεν υπάρχουν κι εκείνοι που σε πολεμάνε, που θέλουν να σε δουν να πέφτεις.
Η τρίτη σκηνή έρχεται έξω από το σαλούν. Μια κερδισμένη μονομαχία, αφού μόνο τέτοιο είναι το παιχνίδι για άντρες. Μαζί με το ποδόσφαιρο! Ο Αχιλλέας Μπέος έχει ρίξει τέσσερις πιστολιές, κοιτάζει το θύμα του που κείτεται αιμόφυρτο, χαμογελάει και προχωράει…
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Η ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
ΑΤΑΚΑ: «Δεν μιλάω μετά από τσόντες».
ΑΦΟΡΜΗ: Η νίκη του Ολυμπιακού Βόλου με 4-0.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η φτωχή μεροκαματιάρισσα του σαλούν, Julian Alexander!
Take four…
New kid on the block… Στην πόλη εμφανίστηκε ένα ακόμα cowboy. Πιο νέος, πιο αδυνατισμένος, εξίσου ψηλός και με στόχο να αποδείξει ότι ο παλαιός δεν είναι αλλιώς, αλλά είναι… στραβός! Ο ήρωάς μας, όμως, θέλει να είναι αφεντικό στην πόλη του και δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Στη σκηνή υπάρχουν και flashback. Τότε που οι δυο τους ήταν φίλοι και μπορούσαν να πιουν ένα ποτό στο σαλούν, να μιλήσουν για τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους, ακόμα και να στηρίξει ο ένας τον άλλον.
Η πόλη, όμως, χωράει μόνο έναν! Ο Αχιλλέας Μπέος ενημερώθηκε για την προδοσία σε βαθμό… εγκλήματος κατά της Ελλάδας και όπλισε. Ο νέος ήταν ακόμα πολύ μικρός για να τα βάλει μαζί του και ο ήρωάς μας το ξεκαθάρισε: «Σχετικά με το θέμα του κ. Δαλούκα που διατηρείται σκοπίμως στην επικαιρότητα και αγγίζει τη γελοιότητα και επειδή τόσο η ΚΕΔ όσο και το σύνολο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου έχει πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθεί. Αν ο κ. Δαλούκας νομίζει ότι αυτοί που τον προτρέπουν να ακολουθεί αυτές τις μεθόδους και πρακτικές θα τον επαναφέρουν στους πίνακες, είναι γελασμένος. Μόνος του έθεσε πρόωρα τη διαιτητική του καριέρα στο τέλος της».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Γιώργος Δαλούκας.
ΑΤΑΚΑ: «Πρέπει να σταματήσουν επιτέλους να ασχολούνται άπαντες με το μεγαλύτερο απατεώνα Έλληνα διαιτητή των τελευταίων χρόνων».
ΑΦΟΡΜΗ: Η συνεχιζόμενη συζήτηση για όσα είχαν επακολουθήσει του αγώνα Άρης-Παναθηναϊκός.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο… σερίφης Alex Kougias!
Take five…
«Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος». Θρυλικό western του 1966, στο οποίο ο καθένας μπορεί μόνος του να κάνει διανομή των ρόλων. Υποψήφιοι στο κάστινγκ είναι φυσικά ο Αχιλλέας Μπέος, ο Κώστας Πηλαδάκης και ο Αντώνης Ρέμος. Αν και ο τελευταίος θα ταίριαζε περισσότερο στην παρωδία που μιλάει για τον «καλό, τον κακό και τον… άσχετο». Ο ήρωάς μας βρίσκεται στο αγαπημένο του σαλούν, φανερά ενοχλημένος. Κάτι τρώει τα σωθικά του και κατεβάζει το ένα ποτό μετά το άλλο, σβήνει το ένα τσιγάρο και ανάβει το επόμενο. Κάποιος θέλει να κάνει κακό στην πόλη του, εκεί που μεγάλωσε, αγαπήθηκε και μισήθηκε.
Σκέφτεται όσα έχουν προηγηθεί, τις αναμνήσεις από τα παιδικά του χρόνια, του έρχονται εικόνες και κουβέντες… Δεν μπορεί άλλο να κρατήσει την οργή του. Βγαίνει εκνευρισμένος από το σαλούν και ψάχνει τον εχθρό του. Εκείνον στον οποίο θα επικεντρώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα την οργή του… Και στην πέμπτη σκηνή και στην έκτη και στην έβδομη!!
«Ο μπράβος που ήταν με τη σαλιάρα στο γήπεδο ποιανού ήταν; Αυτοί που έστειλαν μπράβους στο ξενοδοχείο του Ολυμπιακού και την έπεσαν στους Τσιρώνη και Μήτρογλου από πού ήταν; Το ποδόσφαιρο θέλει οραματιστές, όχι ψεύτικους σαν τον Πηλαδάκη. Συγχαρητήρια για το γήπεδο, είναι τεράστιο εγχείρημα και προς τιμήν του, αλλά αν δεν έχει ομάδα θα μείνει στην κατηγορία; Θα έχει απλά ένα καλό γήπεδο για τη Β’ Εθνική. Εγώ δεν θα στεναχωρηθώ. Όταν μπαίνει ο Αντώνης (σ.σ. Ρέμος) στη μέση μπερδεύομαι. Υπήρξαμε γνωστοί με τον Πηλαδάκη, όχι φίλοι. Από κει και πέρα ο ίδιος ξεκίνησε την κόντρα. Η ζωή μου είναι οι κόντρες. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ούτε έμπορος ναρκωτικών είμαι ούτε παίρνω δημόσια έργα. Όποιος θέλει ας με ελέγξει».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα
ΑΤΑΚΑ: «Προφανώς δεν ήξερε ότι όποιος τα βάζει με τον Μπέο τελειώνει».
ΑΦΟΡΜΗ: Τα επεισόδια που έγιναν στο δεύτερο παιχνίδι στη Λάρισα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η Β’ Εθνική (λόγω του γηπέδου της Λάρισας)!
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα ΙΙ
ΑΤΑΚΑ: «Εξάλλου όλες οι παροιμίες είναι σωστές: «ο πεθαμένος δεν κλάνει».
ΑΦΟΡΜΗ: Η ίδια με την προηγούμενη.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Τα αποσμητικά χώρου;;
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα ΙΙΙ
ΑΤΑΚΑ: «Όλοι οι χαρακτηρισμοί είναι πραγματικοί. Δεν είχα ξαναπάει στη Λάρισα. Πηγαίνοντας συνοδεία με την ομάδα προς το γήπεδο, είχε αριστερά-δεξιά μαντριά. Γιατί βάζουν γεωπόνους; Να βάλουν τα πρόβατα στο γήπεδο. Στη Β’ Εθνική θα περάσουν καλά»!
ΑΦΟΡΜΗ: Οι κατηγορίες που δέχτηκε για τον χαρακτηρισμό «Μαδρι-γάλ».
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η αγροτική ζωή της χώρας!
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Λάρισα ΙV
ΑΤΑΚΑ: «Όσο βρίσκομαι στο Βόλο θα είμαστε σε κόντρα με τη Λάρισα. Όσο θα είμαι εγώ στο Βόλο θα είναι για σφαλιάρες η Λάρισα. . . Αν τελικά πέσει, επειδή είμαι ανοιχτόκαρδος, θα δώσω του χρόνου στη Λάρισα 2-3 παίχτες του χρόνου στη Β' Εθνική για να ψηθούν. Να είστε όμως καλά παιδιά... Διαφορετικά θα σας βάλω τιμωρία»!
ΑΦΟΡΜΗ: Η παρουσία του και οι πανηγυρισμοί του στη Νέα Σμύρνη, στον αγώνα Πανιώνιος-Λάρισα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο Πανιώνιος, που έμεινε στην κατηγορία!
Take six…
Η πίκρα και ο πόνος του ήρωα ύστερα από κάθε αναμέτρηση πνίγεται σε μερικά τσιγάρα, ξεχνιέται με μερικά ποτά και το διασκεδάζει με τους δικούς του ανθρώπους. Είναι δεδομένο, όμως, πως έχει ακόμα ένταση μέσα του και είναι απ’ τις στιγμές που πρέπει όλοι να προσέχουν. Ο μπάρμαν την ποσότητα του αλκοόλ, οι υπόλοιποι μην τον κοιτάξουν στραβά, ο «μικρός» που μπαινοβγαίνει στο σαλούν να μην τον ενοχλήσει.
Όταν δέχεται τα βέλη εξ οικείων, χάνει τον έλεγχο. Νιώθει και πάλι προδομένος από έναν άνθρωπο που πέρασαν ώρες και ημέρες μαζί, σκεπτόμενοι πώς θα καταφέρουν να δημιουργήσουν την αυτοκρατορία τους. Στην αρχή πνίγει τον θυμό του για το γενικότερο καλό, αλλά στο τέλος παρασύρεται από τα συναισθήματά του. Γιατί ένας ήρωας, ναι, οφείλει να έχει καρδιά μικρού παιδιού.
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Σάκης Τσιώλης.
ΑΤΑΚΑ: «Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ευχετήριες δηλώσεις του κ. Σάκη Τσιώλη δεν υιοθετούνται ούτε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ούτε και από ολόκληρο το Βόλο, διότι αφορούν καθαρά προσωπική του επιθυμία».
ΑΦΟΡΜΗ: Η συμπαράσταση του Έλληνα τεχνικού προς τη Λάρισα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο Μάκης Κατσαβάκης και ο Άρης!
Take seven…
Η ζωή του Αχιλλέα Μπέου είναι μοναχική. Γνωρίζει ότι ένας καουμπόι δεν μπορεί παρά να έχει μερικούς συντρόφους που δεν θα προδώσει και δεν θα τον προδώσουν ποτέ και δεκάδες εχθρούς. Στην περίπτωση του ήρωά μας, όποιος βρίσκεται στον δρόμο του προς την απόλυτη επιτυχία, αποτελεί εχθρό, αντίπαλο, μισητή οντότητα. Συνηθισμένος στην επιτυχία, στην καταξίωση και στην αποθέωση, δεν μπορεί να δεχτεί οποιαδήποτε άλλη κατάσταση.
Στην αρχή θα ξεσπάσει κατά εκείνων που στέκονται στο δρόμο του. Μετά θα τους ειρωνευτεί… «Εμείς ως μεγάλη ομάδα ούτε καν ασχοληθήκαμε, γιατί τέτοιες μικρότητες αποτελούν βιώματα μικρών ομάδων και προπονητών. Και στην τελική, αν δεν σας καλύπτουν τα παραπάνω, σας πιάσαμε κορόιδα, ας προσέχατε». Στη συνέχεια θα παρασυρθεί από την αλαζονεία που του έχει προσδώσει η κυριαρχία του και θα πει: «Εμείς θα πάμε στον τελικό. Στα τρία γκολ θα σταματήσουμε την Τετάρτη με τον Ατρόμητο. Ας είναι οι Λαρισαίοι με τον Ατρόμητο. Με ποιον να είναι άλλωστε στη Β' Εθνική; Με την Κρανούλα;»
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ατρόμητος
ΑΤΑΚΑ: «Θα σας γαμ**ω στα τέσσερα στον Βόλο».
ΑΦΟΡΜΗ: Η στάση των οπαδών του Ατρομήτου στον πρώτο ημιτελικό του κυπέλλου.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η Κρανούλα. Η ποια;;;
Take eight…
Η προδοσία για δεύτερη φορά! Εκείνη η αναδρομή στο παρελθόν στο ξεκίνημα της ταινίας μας, μόλις στο δεύτερο πλάνο που γυρίστηκε δεν ήταν τυχαία. Δύο χρόνια μετά κι ενώ ο ήρωάς μας έχει ξεπεράσει περισσότερες δοκιμασίες και από εκείνες του Οδυσσέα στην επιστροφή του στην Ιθάκη, θα νιώσει πάλι το ίδιο συναίσθημα. Αυτή τη φορά δεν θα το πνίξει στο αλκοόλ, στο τσιγάρο και στα πικραμένα λόγια εκδίκησης.
Θα ξεσπάσει κυνηγώντας εκείνους που τόλμησαν να τον αποδοκιμάσουν ή ακόμα χειρότερα να επιδοκιμάσουν τους εχθρούς του. «Της μάνας σου το μ***ί», θα φωνάζει οργισμένος την ώρα που πηδάει κάγκελα, ανεβαίνει κερκίδες και ψάχνει να βρει εκείνους που τόλμησαν, κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του πλήθους, να αμφισβητήσουν το έργο του και να πλήξουν την εικόνα του.
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Ολυμπιακός Βόλου.
ΑΤΑΚΑ: «Όλοι οι παίκτες θα πωλούνται από ένα ευρώ και οι μετοχές θα περάσουν στον δήμο Βόλου και σε "ικανούς" παράγοντες που θα οδηγήσουν την ομάδα εκεί που της αξίζει... Στην Γ' ή Δ' Εθνική, αυτό που έχει συνηθίσει δηλαδή. Δεν αρέσει σε κάποιους το γεγονός ότι όλη η Ελλάδα μιλά γι' αυτήν την ομάδα, που είναι το μόνο υγιές κομμάτι σε αυτή τη μίζερη πόλη».
ΑΦΟΡΜΗ: Οι αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του μετά τον αποκλεισμό απ’ τον Ατρόμητο.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο… ΕΟΤ για τη διαφημιστική καμπάνια του Βόλου!
Take nine…
Αν ήταν ηλεκτρονικό παιχνίδι, θα βρισκόμασταν στην τελευταία πίστα, όπου βγαίνει ο «μεγάλος» αντίπαλος. Στην εποχή που… γυρίζεται η ταινία μας, η σκηνή είναι πιο ανατριχιαστική και χαρακτηριστική. Είναι η στιγμή που όλοι φοβούνται. Ο ήρωάς μας καθισμένος στο μπαρ, στη γνώριμη θέση του. Ξαφνικά οι πόρτες του σαλούν ανοίγουν και μια τρομακτική φυσιογνωμία εμφανίζεται. Μια τεράστια σκιά στο μέγεθος του cowboy, μια στιγμή για τη μονομαχία που τρέμει όλη η πόλη.
Οι δρόμοι ερημώνουν, οι μανάδες τρέχουν να μαζέψουν τα παιδιά τους που παίζουν αμέριμνα, το ταχυδρομείο κλείνει, ο σερίφης κλειδαμπαρώνεται στο σπίτι του, όλοι καρφώνουν επιπλέον ξύλα στις πόρτες για να μην περάσει μέσα στο κακό. Η επικείμενη μονομαχία τους προκαλεί τρόμο και καθώς μετρούν πλάτη με πλάτη τα βήματα πριν γυρίσουν να πυροβολήσουν, όλοι κοιτάζουν κρυφά από τα σπίτια τους…
«Είμαι η αιτία που ο κ. Πατέρας φεύγει από τον χώρο του ποδοσφαίρου ως αποτυχημένος και να είστε σίγουροι ότι δεν θα επιστρέψει ποτέ. Δεν έχει το ελληνικό ποδόσφαιρο ανάγκη από Πατέρες. Θέλει ανθρώπους αρσενικούς, όχι ανθρώπους που φτιάχνουν κασέτες».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Νικόλας Πατέρας
ΑΤΑΚΑ: «Αναρωτιέμαι σε τι κόσμο μεγαλώνω τα παιδιά μου. Ο γιος μου δεν ήθελε να πάει σχολείο»!!
ΑΦΟΡΜΗ: Το σκάνδαλο με τις κασέτες.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η… απουσιολόγος στην τάξη του γιου του.
Take ten...
Ο σκληρός άντρας δείχνει προβληματισμένος. Δεν αστειεύτηκε καθόλου στο σαλούν και δεν δέχτηκε να παίξει ούτε μια παρτίδα χαρτιά. Σβήνει τα τσιγάρα του πριν τα ολοκληρώσει και δείχνει πως κάτι που είναι έξω από τα συνηθισμένα τον βασανίζει. Φοβάται πως ο μικρός και πανούργος γραφιάς της πόλης μπορεί να τον τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί και να τον διώξει από τον τόπο που μεγάλωσε.
Είναι το πρόσωπο που όλοι οι παντοδύναμοι τρέμουν, γιατί δεν ξέρουν πώς να τον αντιμετωπίσουν. Ο πανούργος και φλύαρος, είναι η αλήθεια, κομπάρσος της σκηνής δείχνει να μην τον φοβάται. Παρά τη διαφορά μεγέθους, τα βάζει μαζί του και προκαλεί τα συνεχόμενα ξεσπάσματα του ήρωά μας. «Όσον αφορά στον κ. Κούγια, να του πω ότι δεν είναι ο αρμόδιος να υποδείξει ποιους θα καλέσει ο εισαγγελέας και ποιους όχι. Η διαδικασία βρομάει από την αρχή. Το σκοπό το γνωρίζει ο κ. Πατέρας και υπάρχει από τον Κούγια, για να ανέβει η Παναχαϊκή. Διατηρείται παράνομα το θέμα. Στηριζόμαστε σε υποκλοπές, συρραφή συνδιαλέξεων και χρεώνουμε έναν άνθρωπο από μονταρισμένες κασέτες. Ούτε στην Ουγκάντα δεν γίνονται αυτά».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Αλέξης Κούγιας και οι κασέτες!
ΑΤΑΚΑ: «Μιλάνε για κασέτες από λαϊκή με περιεχόμενο την Τζούλια και τον Μίκι Μάους».
ΑΦΟΡΜΗ: Οι καταγγελίες του Αλέξη Κούγια στον εισαγγελέα.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Η Τζούλια Αλεξανδράτου και πάλι, η Disney και το καλάθι της νοικοκυράς!!
Take eleven…
Ένα ακόμα εμπόδιο βρίσκεται στον δρόμο του Αχιλλέα Μπέου. Ο ήρωάς μας γνωρίζοντας πως είναι ένα από τα τελευταία αλλά και πιο σημαντικά στο δρόμο προς την απόλυτη επιτυχία, θέλει να το ξεπεράσει. Είναι και προσωπικό το θέμα, αφού απέναντι βλέπει έναν από τους ανθρώπους που τον πρόδωσαν και επιθυμία του είναι να επιβάλει τον δικό του νόμο. Καταστρώνει το σχέδιό του και εφορμά για τη μεγάλη μάχη.
Στο φινάλε θα φύγει ηττημένος και στραπατσαρισμένος. Όμως οι δυσκολίες γαλούχησαν τον χαρακτήρα του. Γνωρίζει πως μια μάχη χάνεται, ο πόλεμος ποτέ. Αντιδρά ακόμα και πεσμένος, γνωρίζοντας πως θα σηκωθεί ξανά. «Κάκο, αν έχεις ηθική ευθιξία, κρέμασε τη σφυρίχτρα σου! Τον επίσης χθεσινό σημαντικό αγώνα της ομάδας μας ορίστηκε να δευθύνει ένα τρίο αποτελούμενο από τους κ.κ. Κάκο, Τάτση, Μπισμπίδη, "εργαλεία" του "μπαμπά". Όλη η Ελλάδα είδε το καταφανέστατο πέναλτι όπου ο κ. Κάκος έκλεισε τα μάτια, ένα πέναλτι που ακόμη και ο ίδιος ο κ. Κόντης, κουμπάρος του νέου "παραγκάρχη", θα έδινε».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Ο Άρης και ο Αναστάσιος Κάκος.
ΑΤΑΚΑ: «Ένα πέναλτι που ακόμη και ο ίδιος ο κ. Κόντης, κουμπάρος του νέου "παραγκάρχη", θα έδινε».
ΑΦΟΡΜΗ: Η ήττα του Ολυμπιακού Βόλου από τον Άρη.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Ο… Super 3!
Take twelve…
Το λυτρωτικό φινάλε. Ο cowboy ανεβαίνει στο άλογό του, κοιτάει πίσω τον κόσμο να τον χειροκροτεί, κοιτάζεις τους νικημένους να φωνάζουν εναντίον του, αλλά τον ήχο να μην φτάνει στα αυτιά του. Είχε δώσει την τελευταία του μάχη. Θα την κέρδιζε απέναντι σε έναν αντίπαλο που αντανακλούσε τον μεγαλύτερο εχθρό του. Εκείνον που παραλίγο να τον ρίξει κάτω με ύπουλα και πισώπλατα μαχαιρώματα, όπως ο ήρωάς μας ισχυρίστηκε. Εκείνον που κάποτε ήταν φίλοι, κάποτε έκαναν διακοπές μαζί στην έρημο και πήγαιναν βόλτες με τα άλογά τους.
Ο Αχιλλέας Μπέος είχε φροντίσει να στείλει με αγγελιαφόρο το μήνυμα πριν έρθει η ώρα για τη μάχη. «Θα πούμε ότι πρόκειται για τη γνωστή σε όλους πάγια τακτική της, αυτή του αδικημένου, σύμφωνα με το ρητό: φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης. Εγώ προσωπικά, ο Αχιλλέας Μπέος, ουδέποτε κρύφτηκα στη ζωή μου, αντίθετα πάντα βγαίνω μπροστά. Θα πρέπει να καταλάβουν επιτέλους οι εμπνευστές τέτοιων ανακοινώσεων και πρακτικών ότι το ποδόσφαιρο είναι άθλημα ανδρικό και δεν διοικείται με "μπροστινούς" και υπαλλήλους. Οι αληθινοί παράγοντες βγαίνουν πάντα μπροστά και διαχειρίζονται οι ίδιοι την όλη κατάσταση».
ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ: Παναθηναϊκός
ΑΤΑΚΑ: «Το ποδόσφαιρο είναι αντρικό άθλημα και δεν διοικείται από φλώρους»
ΑΦΟΡΜΗ: Ο αγώνας Ολυμπιακός Β.-Παναθηναϊκός.
ΝΙΚΗΤΗΣ: Το… Europa League!
«Εγώ θα συνεχίσω να υπηρετώ το ποδόσφαιρο, γιατί το αγαπώ». To be continued, λοιπόν. Δυστυχώς…
Απο gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου